Kundberättelser
Vi är nära involverade i våra kunders vardag och i utvecklingen av verksamheten. Läs om hur kommuner, städer och välfärdsområden har utvecklat sin egen verksamhet och sina tjänster med hjälp av Tiera.
Vi är nära involverade i våra kunders vardag och i utvecklingen av verksamheten. Läs om hur kommuner, städer och välfärdsområden har utvecklat sin egen verksamhet och sina tjänster med hjälp av Tiera.
Tammerfors och dess åtta förorter har skapat en IKT-samarbetsmodell där de stora inte äter de små och alla gynnas.
Borgå ville ha en lösning som gör att våra arbetstagare kan ägna ännu mer tid åt själva kundarbetet.
Se hur och varför Borgå använde Tiera Tjänstehantering för att elektrifiera stadens servicecenter.
Titta på videon för att se hur moderna infrastrukturtjänster stödjer utvecklingen av kommunens verksamhet och tjänster.
Essote kombinerade Södra Savolax hemtjänstsystem och antog en gemensam verksamhetsmodell med hjälp av Tiera Mobil hemtjänst-tjänsten.
Debatten om landskapens stödtjänster är livlig bland allmänheten. I Päijänne-Tavastland är förändringen däremot redan på god väg.
Parasta palvelua-verksamhetsmodellen och systemet för servicesedel och köpt service som den stöder stöder PHHYKY:s strategi för att implementera valfrihet för kunderna.