Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Siilinjärven konesalimigraatio maaliin konmarituksen hengessä

Siilinjärven kunnan ICT-palveluiden konesalikapasiteetti virtaviivaistettiin Tieran johdolla. Lopputuloksena 35 fyysisestä ja 110 virtuaalisesta palvelimesta jäi...

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue kehittää sähköistä asiointia Tieran avulla

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue uudistaa ja parantaa sähköisen asioinnin palveluja Tiera Aula -asiointipalvelualustan avulla. Tieran ja Länsi-Uudenmaan...

Tieran ICT-palvelukeskus lisää Jyväskylän vetovoimaa ja vauhdittaa toimialojen digikehitystä

Tieran ICT-palvelukeskus vapauttaa Jyväskylässä resursseja kaupungin eri toimialojen kehittämiseen. Samalla se tarjoaa alueen IT-alan tekijöille...

Naantalin integraatiokartoitus loi hyvän tietopohjan tulevalle kehitystyölle

Naantalin integraatiokartoitus selvensi integraatioiden nykytilan, auttoi päätöksenteossa integraatioiden toteuttamisen mallista ja käynnisti Väestötietojärjestelmään liittyvän integraation...

Tiera PSOP tukena Kainuun hyvinvointialueen arjessa

Kainuun hyvinvointialue tasapainottaa resurssipulaa ostopalveluilla. Helppokäyttöinen Tiera PSOP sujuvoittaa arkea niin palvelun ostajan, tarjoajan kuin...

Tiera Vesseli toi Järvenpään varhaiskasvatuksen toiminnanohjaukseen ketteryyttä

Järvenpää valitisi Tiera Vesselin varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmäksi, jotta työ ja tiedolla johtaminen helpottuisi. Järvenpään kaupungin varhaiskasvatus...

Kehittävä Palaute -menetelmä auttaa nostamaan lapsen varhaiskasvatuksen kehittämisen keskiöön Sipoossa ja Tuusulassa

Sipoossa ja Tuusulassa on kehitetty varhaiskasvatusta ja sen johtamista ReunamoEdun palveluilla. Kehittävä Palaute -menetelmän avulla saadaan ajantasaista tietoa varhaiskasvatuksen kentältä ja voidaan seurata päätösten vaikutuksia lasten hyvinvointiin ja arkeen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. 

Digitiekarttatyö toi Sastamalan kunnan työntekijät kehittämään kunnan toimintaa yhdessä

Sastamalassa rakennettiin Tieran asiantuntijoiden avulla digitiekartta, joka ohjaa kunnan toiminnan digitalisoimista.

Sastamalassa tiedetään tarkalleen, mitä kunnan konesalissa tapahtuu

Sastamalan tuore tietohallintopäällikkö Maija Koski halusi tietää, mitä kunnan konesali sisältää. Tieran johdon asiantuntijatiimi selvitti juurta jaksain, mitä konesalista löytyy ja mikä on jokaisen koneen rooli kunnan kokonaisuudessa.