Tiera Optima
Strategisk optimering av tjänster, transport och hemvård
Tiera Optima är en tjänst för strategisk optimering av hemtjänst och optimering av tjänster och transporter. Lösningen kan integreras med alla system och fokuserar inte enbart på kvantitativ beräkning, utan nyckeln till optimering är att ta hänsyn till verksamhetens kvalitet.
Tiera Optima i hemtjänsten
Tiera Optimas AI- och designfunktioner hjälper dig att skapa en optimal plan för att uppnå en högre kvalitet på vårdarbetet och även hålla dina anställda pigga och alerta.
Med Optima kan du förkorta körtider och resor, skapa punktlighet i leveranstider och påskynda planering. Dessutom är målet att minimera den totala kostnaden för arbetets organisering. Istället för att optimera den dagliga verksamheten erbjuder Tiera Optima ett längre och bredare perspektiv på kundbesök och arbetsorganisation för hemtjänstteam.
Tiera Optima i transporter
Med Tiera Optimas intelligenta planering kan man bättre utnyttja fordonskapaciteten, göra arbetstiderna rationella, minska övertiden och minska miljöbelastningen. Optimas intelligenta design minskar körsträckor och körtider, skapar punktlighet i leveranstiderna och påskyndar planeringen. Du får tillgång till ett optimeringssystem som sömlöst kombinerar design, övervakning och resursplanering.
Blev du intresserad?
Kontakta oss.
Våra kunders berättelser
Socialas plattform skapades för att stödja synligheten och utvecklingen av organisationer som tillhandahåller tjänster
Yhteisen hyvän alusta -plattformen, som sammanför organisationer och operatörer som tillhandahåller tjänster, genomfördes med hjälp av Tieras tjänsteplattform. Plattformen ger organisationer bättre sökbarhet och möjlighet till effektivt samarbete vid till exempel utvecklingsarbete och anbudsförfaranden.
Mellersta Nylands social- och hälsovård automatiserar hanteringen av användarrättigheter
Tjänsten för hantering av användarrättigheter möjliggör hantering av kommunorganisationens användarnamn och användarrättigheter genom ett enda system.
PSOP förbättrar förvaltningen av tjänster
Helsingfors stad blev av med en enorm mängd utskrift, skanning och kontroll av fakturor när hanteringen av personlig assistans överfördes till PSOP-systemet.