29.4.2022

16 hyvinvointialuetta mukana Tiera-verkostossa – omistajia yli 380

Tieran omistaja-asiakkaiden määrä on kasvanut vuoden alussa yli 380:een ja mukana on jo 16 uutta hyvinvointialuetta.

Vuoden 2022 alussa uusista hyvinvointialueista Tieran omistajuuspäätöksen ovat tehneet Kainuun, Keski-Uudenmaan ja Itä-Uudenmaan sekä Pirkanmaan hyvinvointialue. Tiera-verkostoon ovat liittyneet nyt myös Keski-Suomen, Keski-Pohjanmaan, Varsinais-Suomen ja Pohjois-Savon hyvinvointialueet. Yhteensä mukana on siis jo 16 hyvinvointialuetta.

– Hyvinvointialueiden valmistelut etenevät alueilla hyvin eri tahtiin. Tiera tukee hyvinvointialueita sekä toiminnan käynnistämisessä että palveluiden jatkuvuuden varmistamisessa. Valmiiksi kilpailuttamamme ratkaisut sekä kuntakentällä jo hyviksi todetut palvelut tukevat nopeaa rakentamista, sanoo Tieran johtaja Kari Hyvönen.

Näin hyvinvointialueet ovat jo hyödyntäneet kansallisia, valmiiksi kilpailutettuja palveluita:

Hallinto, talous ja tukipalvelut:

Johtaminen ja osaaminen

Hyvinvointipalvelut ja kotiin annettavat palvelut

Hyvinvointipalveluita tukevat ICT-ratkaisut

ICT-palvelut

Muutos tehdään yhdessä! Ole yhteydessä, niin katsotaan, miten voisimme auttaa myös teitä muutoksen toteuttamisessa. Tutustu hyvinvointialueille suunnattuun palvelukokonaisuuteemme >>