
Tiera Assi
SaaS-pohjainen automatisoitu asiakaspalvelu
Tieran Automatisoitu asiakaspalvelu Tiera Assi on SaaS -mallilla toteutettu tekoälypohjainen palvelu, joka vastaa käyttäjien kysymyksiin ja tiedusteluihin automaattisesti sekä toimialariippumattomasti.
Tiesitkö, että 40% kaikista kunnalle saapuvista kysymyksistä tapahtuu aukioloaikojen ulkopuolella?
Tiera Assi toimii vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä ja tarjoaa palveluitaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Ratkaisu on käytettävissä niin tietokoneella kuin mobiililaitteella, ja ratkaisuun on luotu valmiita aihekirjastoja kuntapalveluille.
Tilaa demoesitely Assista
Ensiasteen asiakaskontaktien siirtäminen 24/7 toimivalle chatbotille vapauttaa henkilöstöresursseja tarjoten samalla luotettavan tavan automatisoida suuren määrän usein toistuvia asiakaspalvelutilanteita.
Hyödyt kunnalle ja kuntalaiselle
Tiera Assia kehitetään kuntayhteisessä ekosysteemissä, jossa sama automatisoidun asiakaspalvelun ratkaisu on käytettävissä usealle kunnalle samanaikaisesti. Assiin on luotu runsaasti valmista aihekirjastoa kuntapalveluille, minkä ansiosta kunta pääsee nauttimaan automaation hedelmistä viikon käyttöönoton jälkeen.
Jatkuvaa oppimista hyödyntävä, keskusteleva tekoälyratkaisu tulkitsee kuntalaisen tiedontarpeen nopeasti ja hakee järjestelmän vastauskirjastosta käyttäjän tarvetta palvelevan vastauksen.
Asiakaskontaktien siirtäminen Tiera Assille ensikontaktoinnissa antaa mahdollisuuden oman henkilöstön kehittämiseen samalla helpottaen heidän työtään kuntalaisten asioiden käsittelyssä. Palvelun kautta laatuun on entistä enemmän mahdollista kiinnittää huomiota, kun resursseja vapautuu palveluiden kehittämiseen.
Kunnan tarjoaman palvelun laatu ja työn tuottavuus kokonaisuudessaan paranee. Tiera Assi mahdollistaa organisaatioiden asiakasymmärryksen kasvattamisen tarjoamalla reaaliaikaista tietoa käydyistä keskusteluista. Näin esimerkiksi palvelusivustoista vastaavat henkilöt kuntaorganisaatioissa pystyvät ymmärtämään paremmin, millaisista asioista kuntalaiset tarvitsevat tietoa ja millaisia palvelutarpeita kuntalaisilla on.
Tutustu myös täydentäviin palveluihin
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Asiakkaidemme tarinoita
Riihimäen kaupungin virtuaalinen asiakaspalvelija on väsymätön vastaaja
Riihimäen kaupunki otti puolitoista vuotta sitten käyttöön luonnollista kieltä ymmärtävän virtuaalisen asiakaspalvelijan. Tavoitteena on palvella…
Hyvä IT ei ole itsestäänselvyys – Selvitys auttoi Servicaa toiminnan kehittämisessä
Servica tilasi ICT-toimintaansa koskevan selvityksen asiantuntijapalveluna Kuntien Tieralta. Yritys halusi selvittää, saadaanko nykyisiltä ICT-palveluntuottajilta tarpeita vastaavaa palvelua suhteessa odotuksiin.
Siilinjärvellä satsataan digitaalisten palveluiden kehittämiseen
Siilinjärven kunta ulkoisti ICT-palvelunsa Tieralle viime syksynä. Oman tietohallinnon rooli oli aiemmin ylläpitää ja kehittää oman organisaation työskentely-ympäristöä, eikä resursseja ollut digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Kun ICT-palvelut ulkoistettiin, omia resursseja on voitu keskittää kehitystyöhön.