15.3.2021

Tiera puhe+data puitesopimuskumppaniksi DNA

Tiera puhe+data on uusi, kuntatoimijoiden käyttöön suunniteltu kattava ja joustava teleoperaattoripalvelu, jonka myötä Tieran omistajat saavat käyttöönsä tarpeidensa mukaiset matkapuhelinverkon liittymä-, liikenne- ja mobiilidatapalvelut sekä näiden käyttöä täydentävät muut teleoperaattoripalvelut.

Tiera kilpailutti palvelukokonaisuuden vuoden vaihteessa ja puitesopimuskumppaniksi on nyt valikoitunut DNA Oyj. Puitesopimus solmitaan alkuun väliaikaisena markkinaoikeuteen tehdyn valituksen vuoksi.

– Palvelulle on kuntakentällä suuri kysyntä ja haluamme tarjota omistaja-asiakkaillemme kilpailukykyisen kokonaisuuden. Puhe+data -palvelut joustavat organisaatioiden tarpeiden mukaan ja valittavissa on vaihtoehtoisia, roolipohjaisia paketteja. Palvelut voidaan myös jakaa erilaisiin kokonaisuuksiin asiakkaiden koon ja tarpeiden mukaan, kertoo ratkaisupäällikkö Sanna Winter.

Yhteistyö palveluntarjoaja DNA:n kanssa mahdollistaa kuntatoimijoille mm. edulliset liittymähinnat lisäpalveluineen, erinomaisen kuuluvuuden koko Suomessa sekä valmiiksi hinnoitellut mahdollisuudet siirtyä 5G-yhteyksiin.

– Iloitsemme tästä yhteistyöstä kovasti, ja keskustelemme mielellämme Tieran asiakkaiden kanssa palveluistamme, siitä miten ne voivat eri tilanteissa asiakkaan toimintaa hyödyttää, sanoo DNA:n myyntijohtaja Kenneth Grönroos.

Puitesopimukseen kiinnostuksensa ilmaisi kolmisenkymmentä Tieran omistaja-asiakasta.

– Kehitämme luonnollisestikin palvelua aktiivisesti eteenpäin ja DNA:n vaihdepalvelu soveltuu erinomaisesti erikokoisten organisaatioiden kustannustehokkaaseen käyttöön, Winter lisää.

Tieran asiantuntijat auttavat omistaja-asiakkaita rakentamaan omalle organisaatiolle sopivan ja kustannustehokkaan paketin kilpailutetusta kokonaisuudesta. Lisäksi palvelua on helppo hyödyntää yhdessä Tiera Verkkokaupan kanssa.

Sanna Winter
Ratkaisupäällikkö