Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Vaasa sai unelmien tiimin ICT-palveluiden ulkoistuksessa: Tieran ja kaupungin tiimit ovat hitsautuneet yhteiseen tekemiseen

Tieralle ulkoistettu ICT-palvelu on kasvanut muutamassa vuodessa luontevaksi ja vakaaksi kivijalaksi Vaasan kaupungin digitaaliselle kehitykselle. Sen päälle rakennetaan nyt moderneja palveluita rennossa ja innostuneessa ilmapiirissä. Miten hyvä tiimi rakennetaan?

WinNovan tukipyynnöt ratkeavat jouhevasti Tiera Palvelunhallinnan avulla

WinNova otti Tiera Palvelunhallinnan käyttöön ja tietohallinnon palvelupyyntöjen käsittelyyn saatiin selkeyttä ja tehokkuutta.

Vaasa kehitti kriisivalmiutta kyberturvallisuusharjoituksessa Jyväskylässä yhdessä Tieran kanssa

Vaasan kaupunki ja Kuntien Tiera osallistuivat kansalliseen kyberturvallisuusharjoitukseen:  KYHA23KI -kuntasektori ja kriittinen infra. Harjoitusviikko oli...

Tiera City sujuvoittaa maankäytön suunnittelun prosesseja Mäntsälässä

Mäntsälä on ottanut käyttöön Tiera City -ratkaisun, joka yhdistää rakennetun ympäristön ja maankäytön suunnittelun keskeiset...

Turku löysi Tieran asiantuntijapalvelun kautta tekijän haastavaan tarpeeseen

Turussa tarvittiin asiantuntevaa tietohallinnon konsulttia ja oikea osaaja tehtävään löytyi Tieran asiantuntijapalvelun kautta.

Tiera tietohallintopäällikköpalvelu laittoi Leppävirran ICT-kehityksen vikkelästi vauhtiin

Leppävirran kunta valitsi Tiera tietohallintopäällikköpalvelun kunnan tietohallinnon muutos- ja kehitysprojektien tueksi. Palvelun joustavuus ja asiantuntijoiden korkeatasoinen osaaminen ja asioille omistautuneisuus tekivät vaikutuksen.

Tiera Vesseli vastaa Lappeenrannan toiveisiin kaiken kattavasta varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmästä

Lappeenrannan varhaiskasvatus otti käyttöön Tiera Vesseli -toiminnanohjausjärjestelmän syksyllä 2022. Tavoitteena on saada enemmän aikaa kasvatustyölle...

Tiera Assi paransi ja laajensi asiakaspalvelua Vihdissä

Vihdin kunta otti käyttöön automatisoidun asiakaspalvelun ratkaisun Tiera Assin, jotta kuntalaiset saisivat asioidessaan tarvitsemansa tiedon...

Tiera Puhe+Data auttoi Poria kilpailuttamaan digitaalisen asiakaspalvelun kokonaisuuden

Tiera auttoi Poria kilpailuttamaan perinteisten operaattoripalveluiden lisäksi laajan digitaalisen asiakaspalvelun kokonaisuuden. Porin kaupungilla oli haaste: miten...