Tiera

Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja maakunnat ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Kymsote tyytyväinen PSOP:in käyttöönottoprojektiin ja Tieran asiantuntemukseen

Vuodenvaihteessa aloittaneen Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalveluiden kuntayhtymän (Kymsote) PSOP-käyttöönottoprojekti saatiin päätökseen helmikuun lopussa. Kouvolan alueella...

Sähköinen ovenavaus lisää kotihoidon turvallisuutta ja toiminnan joustavuutta

Kotkan kaupungin kotihoito otti käyttöönsä Tieran Sähköinen ovenavaus -palvelun kesällä 2017. Kaupungin kotihoito käyttää sähköistä...

Opetuspalveluiden digitalisaation myötä monipuolisten sisältöjen ja valinnanvapauden merkitys kasvaa.

Turun kaupunki on ollut alusta asti mukana kehittämässä kuntien yhteistä sähköisten oppimateriaalien hankinta- ja jakelukanava...

PSOP mahdollistaa asiakkaan valinnanvapauden Oulussa

  Oulun kaupunki on yksi Parasta palvelua -toimintamallin ja palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän (PSOP) edelläkävijäkaupungeista. Oulun...

”PSOP on yhteinen toimintamallimme palvelujen järjestämiseen.”

Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä (Kainuun sote) on mukana valtakunnallisessa palvelusetelikokeilussa, jonka myötä myös Parasta...

Ulkoistetut infrapalvelut auttavat Turkua keskittymään toimialojen kehittämiseen

  Tiera on Turun strateginen ICT-kumppani ja tukee kaupunkia sen tavoitteissa. Vuonna 2011 Turussa määriteltiin,...

Tiera Verkkokauppa tuo sujuvuutta Tampereen ja kehyskuntien ICT-hankintoihin

  Tampere ja sen kahdeksan kehyskuntaa ovat luoneet ict-yhteistyömallin, jossa iso ei syö pientä ja...

Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle

Porvoon kotihoito otti Tiera Mobiili kotihoito -toiminnanohjauspalvelun käyttöön asteittain aloittaen syyskuussa 2014. – Halusimme ratkaisun,...

Palvelukeskuksen asiointi sähköistettiin Tiera Palveluhallinnan avulla

Katso miten ja miksi Porvoo sähköisti kaupungin palvelukeskuksen asioinnin Tiera Palveluhallinnan avulla.