![](https://tiera.fi/wp-content/uploads/2024/02/tiera-porvoo_MGL2236.jpg)
Asiakastarinat
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Lappeenrannan varhaiskasvatus otti käyttöön Tiera Vesseli -toiminnanohjausjärjestelmän syksyllä 2022. Tavoitteena on saada enemmän aikaa kasvatustyölle...
Vihdin kunta otti käyttöön automatisoidun asiakaspalvelun ratkaisun Tiera Assin, jotta kuntalaiset saisivat asioidessaan tarvitsemansa tiedon...
Tiera auttoi Poria kilpailuttamaan perinteisten operaattoripalveluiden lisäksi laajan digitaalisen asiakaspalvelun kokonaisuuden. Porin kaupungilla oli haaste: miten...
Naantalin kaupunki valitsi Tiera Cityn kaupungin rakennetun ympäristön kokonaisratkaisuksi. Tiera Cityllä kaupunki voi tuoda yhteen...
Tiera Vire on Tieran omistaja-asiakaskuntien digitaalinen hyvinvointipalvelu, joka pohjautuu HeiaHeian palvelualustaan. Tiera Vire yhdistää kampanjat,...
Siilinjärvi ulkoisti ICT-palvelunsa kokonaisuutena Kuntien Tieralle vuonna 2020. Nyt yhteistä taivalta on pari vuotta takana...
Uudessakaupungissa on tehty viimeisen neljän vuoden aikana suuri tietohallintouudistus, jossa valtaosa tietohallintoinfrasta laitettiin uusiksi. Samalla...
Naantali käyttää ja kehittää Tiera Palvelunhallinta -palvelua määrätietoisesti parantaakseen tietohallinnon palveluidensa laatua ja tehokkuutta. Työ on tuottanut jo selvää tulosta. Palvelunhallinta helpottaa niin häiriöiden kuin omaisuuden hallintaa.
Kemin kaupunki päätti keväällä 2021 ulkoistaa ICT-palvelunsa Tieralle. Jo käyttöönottoprojektin aikana on tunnistettu yhteistyön hyödyt ja näkyviä tuloksia saatu aikaan. Yhteistyö mahdollistaa toiminnan kehittämisen ja palveluiden käytettävyys sekä palvelutaso ovat jo nousseet.