Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Tiera Vesseli vastaa Lappeenrannan toiveisiin kaiken kattavasta varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmästä

Lappeenrannan varhaiskasvatus otti käyttöön Tiera Vesseli -toiminnanohjausjärjestelmän syksyllä 2022. Tavoitteena on saada enemmän aikaa kasvatustyölle...

Tiera Assi paransi ja laajensi asiakaspalvelua Vihdissä

Vihdin kunta otti käyttöön automatisoidun asiakaspalvelun ratkaisun Tiera Assin, jotta kuntalaiset saisivat asioidessaan tarvitsemansa tiedon...

Tiera Puhe+Data auttoi Poria kilpailuttamaan digitaalisen asiakaspalvelun kokonaisuuden

Tiera auttoi Poria kilpailuttamaan perinteisten operaattoripalveluiden lisäksi laajan digitaalisen asiakaspalvelun kokonaisuuden. Porin kaupungilla oli haaste: miten...

Naantalissa otettiin käyttöön Tiera City – katso video

Naantalin kaupunki valitsi Tiera Cityn kaupungin rakennetun ympäristön kokonaisratkaisuksi. Tiera Cityllä kaupunki voi tuoda yhteen...

Tiera Vire – Loimaan painonhallintaryhmä matkalla Korvatunturille

Tiera Vire on Tieran omistaja-asiakaskuntien digitaalinen hyvinvointipalvelu, joka pohjautuu HeiaHeian palvelualustaan. Tiera Vire yhdistää kampanjat,...

Video: ICT-yhteistyö mahdollistaa digitaalisten palveluiden kehittämisen Siilinjärvellä

Siilinjärvi ulkoisti ICT-palvelunsa kokonaisuutena Kuntien Tieralle vuonna 2020. Nyt yhteistä taivalta on pari vuotta takana...

Digitiekartta toi selkeyttä Uudenkaupungin ICT-palveluiden järjestämiseen

Uudessakaupungissa on tehty viimeisen neljän vuoden aikana suuri tietohallintouudistus, jossa valtaosa tietohallintoinfrasta laitettiin uusiksi. Samalla...

Tiera Palvelunhallinta vauhdittaa Naantalin tietohallinnon palveluiden kehittämistä

Naantali käyttää ja kehittää Tiera Palvelunhallinta -palvelua määrätietoisesti parantaakseen tietohallinnon palveluidensa laatua ja tehokkuutta. Työ on tuottanut jo selvää tulosta. Palvelunhallinta helpottaa niin häiriöiden kuin omaisuuden hallintaa.

ICT-yhteistyö mahdollistaa toiminnan kehittämisen Kemissä

Kemin kaupunki päätti keväällä 2021 ulkoistaa ICT-palvelunsa Tieralle. Jo käyttöönottoprojektin aikana on tunnistettu yhteistyön hyödyt ja näkyviä tuloksia saatu aikaan. Yhteistyö mahdollistaa toiminnan kehittämisen ja palveluiden käytettävyys sekä palvelutaso ovat jo nousseet.