Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Naantalissa otettiin käyttöön Tiera City – katso video

Naantalin kaupunki valitsi Tiera Cityn kaupungin rakennetun ympäristön kokonaisratkaisuksi. Tiera Cityllä kaupunki voi tuoda yhteen...

Tiera Vire – Loimaan painonhallintaryhmä matkalla Korvatunturille

Tiera Vire on Tieran omistaja-asiakaskuntien digitaalinen hyvinvointipalvelu, joka pohjautuu HeiaHeian palvelualustaan. Tiera Vire yhdistää kampanjat,...

Video: ICT-yhteistyö mahdollistaa digitaalisten palveluiden kehittämisen Siilinjärvellä

Siilinjärvi ulkoisti ICT-palvelunsa kokonaisuutena Kuntien Tieralle vuonna 2020. Nyt yhteistä taivalta on pari vuotta takana...

Digitiekartta toi selkeyttä Uudenkaupungin ICT-palveluiden järjestämiseen

Uudessakaupungissa on tehty viimeisen neljän vuoden aikana suuri tietohallintouudistus, jossa valtaosa tietohallintoinfrasta laitettiin uusiksi. Samalla...

Tiera Palvelunhallinta vauhdittaa Naantalin tietohallinnon palveluiden kehittämistä

Naantali käyttää ja kehittää Tiera Palvelunhallinta -palvelua määrätietoisesti parantaakseen tietohallinnon palveluidensa laatua ja tehokkuutta. Työ on tuottanut jo selvää tulosta. Palvelunhallinta helpottaa niin häiriöiden kuin omaisuuden hallintaa.

ICT-yhteistyö mahdollistaa toiminnan kehittämisen Kemissä

Kemin kaupunki päätti keväällä 2021 ulkoistaa ICT-palvelunsa Tieralle. Jo käyttöönottoprojektin aikana on tunnistettu yhteistyön hyödyt ja näkyviä tuloksia saatu aikaan. Yhteistyö mahdollistaa toiminnan kehittämisen ja palveluiden käytettävyys sekä palvelutaso ovat jo nousseet.

Hämeenlinnan kaupunki satsaa työhyvinvointiin ja otti avuksi yhteisöllisyyteen kannustavan Tiera Vire -palvelun

Hämeenlinnan kaupunki on ottanut Tiera Vire -palvelun osaksi työhyvinvointia tukevia toimenpiteitään. Palautumisen vuosi 2022 sisältää tietoa, palveluita sekä innostavia hyvinvointihaasteita. Se tarjoaa myös kannustavan mahdollisuuden yhdessä tekemiseen.

Tiera Seesam – avaimeton ovenavaus keventää työtä ja lisää turvallisuutta Päijät-Hämeessä

Avaimien hakemisesta ja turvallisesta palauttamisesta ei tarvitse huolehtia Päijät-Hämeen kotihoidon palveluissa, sillä hoitajat pääsevät sujuvasti asiakaskäynneille koteihin Tiera Seesam – avaimeton ovenavaus -palvelun avulla. Palvelu on otettu käyttöön Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän alueen yhdeksässä muussa kunnassa.

Tietohallinnon asiantuntijat tuovat Tieran laajat resurssit kuntien käyttöön

Kuusamon kaupunki siirsi vuonna 2011 tietohallinnon asiantuntijapalvelunsa Tieralle. Ulkoistuksen myötä Tieralle siirtyneet tietohallinnon asiantuntijat jatkoivat suurimmilta osin töitään Kuusamon kaupungin tietohallinnon parissa, mutta heille avautui suuremman organisaation verkostot, tuki ja valtakunnallinen näköala kehitystyön selkärangaksi. Kuusamo on katsonut paremmaksi ostaa tietohallinnon asiantuntijuuden sen sijaan, että palkkaisi asiantuntijoita itselleen.