Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Tiera Vesseli toi Järvenpään varhaiskasvatuksen toiminnanohjaukseen ketteryyttä

Järvenpää valitsi Tiera Vesselin varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmäksi, jotta työ ja tiedolla johtaminen helpottuisi. Järvenpään kaupungin varhaiskasvatus...

Kehittävä Palaute -menetelmä auttaa nostamaan lapsen varhaiskasvatuksen kehittämisen keskiöön Sipoossa ja Tuusulassa

Sipoossa ja Tuusulassa on kehitetty varhaiskasvatusta ja sen johtamista ReunamoEdun palveluilla. Kehittävä Palaute -menetelmän avulla saadaan ajantasaista tietoa varhaiskasvatuksen kentältä ja voidaan seurata päätösten vaikutuksia lasten hyvinvointiin ja arkeen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. 

Digitiekarttatyö toi Sastamalan kunnan työntekijät kehittämään kunnan toimintaa yhdessä

Sastamalassa rakennettiin Tieran asiantuntijoiden avulla digitiekartta, joka ohjaa kunnan toiminnan digitalisoimista.

Sastamalassa tiedetään tarkalleen, mitä kunnan konesalissa tapahtuu

Sastamalan tuore tietohallintopäällikkö Maija Koski halusi tietää, mitä kunnan konesali sisältää. Tieran johdon asiantuntijatiimi selvitti juurta jaksain, mitä konesalista löytyy ja mikä on jokaisen koneen rooli kunnan kokonaisuudessa.

Turussa ohjataan varhaiskasvatuksen kehittämistä kentältä saatavan ajantasaisen tiedon pohjalta

Turussa varhaiskasvatusta kehitetään sen mukaan, millaisia vaikutuksia päätöksillä ja teoilla on varhaiskasvatuksen parissa kasvaviin lapsiin....

Digitiekartta auttaa Inkoon kuntaa palvelemaan kuntalaisia paremmin ja rakentamaan palveluita kuntalaisen näkökulmasta

Inkoon kunnanvaltuusto päätti talousarvion tekemisen yhteydessä, että kunnassa tulee tehdä digitiekartta ja miettiä kunnan strategian...

Kankaanpäässä uusittiin teleoperaattoripalvelut helposti Tiera Puhe+Data -palvelulla

Kankaanpäässä törmättiin monille tuttuun tilanteeseen. Teleoperaattoripalveluiden sopimus oli päättymässä ja piti keksiä, miten saada paras jatkosopimus. Kankaanpäässä mietittiin myös sitä, kuinka paljon resursseja eri vaihtoehdot vaativat ja lopulta päätettiin kilpailuttaa teleoperaattoripalvelut Tieran kautta.

Oulun kaupunki varmisti uusien verkkosivujensa saavutettavuuden Tieran asiantuntijaverkoston avulla

Oulun kaupunki uusii verkkosivujaan. Oulussa oli alusta asti selvää, että sivujen saavutettavuudesta hankitaan ulkopuolinen arviointi.

Kemissä saatiin paremmat mobiiliverkon yhteydet edullisempaan hintaan Tiera puhe+data -palvelun kautta

Ilman Tieraa olisimme joutuneet tekemään ihan valtavan työn ja lähtemään täysin nollapisteestä. Säästimme valtavasti aikaa, kun kilpailutuksen hoiti taho, jolla on jo valmiiksi enemmän tietoa vastaavista kilpailutuksista. Hankintojen näkökulmasta koko kilpailutus hoitui erinomaisesti”, iloitsee Anja Väisänen, Kemin hankinta-asiantuntija.