Asiakastarinat
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Kainuun hyvinvointialue tasapainottaa resurssipulaa ostopalveluilla. Helppokäyttöinen Tiera PSOP sujuvoittaa arkea niin palvelun ostajan, tarjoajan kuin...
Järvenpää valitsi Tiera Vesselin varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmäksi, jotta työ ja tiedolla johtaminen helpottuisi. Järvenpään kaupungin varhaiskasvatus...
Sipoossa ja Tuusulassa on kehitetty varhaiskasvatusta ja sen johtamista ReunamoEdun palveluilla. Kehittävä Palaute -menetelmän avulla saadaan ajantasaista tietoa varhaiskasvatuksen kentältä ja voidaan seurata päätösten vaikutuksia lasten hyvinvointiin ja arkeen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä.
Sastamalassa rakennettiin Tieran asiantuntijoiden avulla digitiekartta, joka ohjaa kunnan toiminnan digitalisoimista.
Sastamalan tuore tietohallintopäällikkö Maija Koski halusi tietää, mitä kunnan konesali sisältää. Tieran johdon asiantuntijatiimi selvitti juurta jaksain, mitä konesalista löytyy ja mikä on jokaisen koneen rooli kunnan kokonaisuudessa.
Turussa varhaiskasvatusta kehitetään sen mukaan, millaisia vaikutuksia päätöksillä ja teoilla on varhaiskasvatuksen parissa kasvaviin lapsiin....
Inkoon kunnanvaltuusto päätti talousarvion tekemisen yhteydessä, että kunnassa tulee tehdä digitiekartta ja miettiä kunnan strategian...
Kankaanpäässä törmättiin monille tuttuun tilanteeseen. Teleoperaattoripalveluiden sopimus oli päättymässä ja piti keksiä, miten saada paras jatkosopimus. Kankaanpäässä mietittiin myös sitä, kuinka paljon resursseja eri vaihtoehdot vaativat ja lopulta päätettiin kilpailuttaa teleoperaattoripalvelut Tieran kautta.