Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Yhteistyö tuo lihaksia kuntien digipalveluiden kehittämiseen

Pohjois-Suomessa kaupungit ja kunnat ovat ratkaisseet digitaalisten palveluiden kehittämisen haastetta muodostamalla yhteistyöverkoston nimeltä ePS3.

Socialan Yhteisen hyvän alusta luotiin tukemaan palveluja tuottavien järjestöjen näkyvyyttä ja kehittämistä

Palveluja tuottavat järjestöt ja kuntatoimijat yhdistävä Yhteisen hyvän alusta toteutettiin Tieran palvelualustan avulla. Yhteisen hyvän alusta tarjoaa järjestöille entistä parempaa löydettävyyttä ja mahdollisuuden vaikuttavaan yhteistyöhön muun muassa kehitystyössä ja kilpailutuksissa.

Hyvä IT ei ole itsestäänselvyys – Selvitys auttoi Servicaa toiminnan kehittämisessä

Servica tilasi ICT-toimintaansa koskevan selvityksen asiantuntijapalveluna Kuntien Tieralta. Yritys halusi selvittää, saadaanko nykyisiltä ICT-palveluntuottajilta tarpeita vastaavaa palvelua suhteessa odotuksiin.

Siilinjärvellä satsataan digitaalisten palveluiden kehittämiseen

Siilinjärven kunta ulkoisti ICT-palvelunsa Tieralle viime syksynä. Oman tietohallinnon rooli oli aiemmin ylläpitää ja kehittää oman organisaation työskentely-ympäristöä, eikä resursseja ollut digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Kun ICT-palvelut ulkoistettiin, omia resursseja on voitu keskittää kehitystyöhön.

Riihimäki tuo asiakaslähtöisyyttä hallintoon tehostamalla asianhallinnan prosesseja

Tieran asiantuntijapalveluiden tiimi toteutti Riihimäen kaupungille vuoden 2020 lopussa Lean-menetelmiin perustuvan asiantuntijaprojektin, jossa tiiviissä yhteistyössä hallinnon työntekijöiden kanssa tunnistettiin nykytilan pullonkauloja ja keinoja prosessien sujuvoittamiseksi. Projektin pohjalta syntyi tiekartta, jossa kehitysaihiot on priorisoitu vaikutuskertoimien avulla.

Keski-Uudenmaan sote automatisoi käyttövaltuuksien hallinnan

Yli 5000 identiteetin tunnukset hallitaan yhdessä järjestelmässä. Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä Keusote on käyttöönottanut Tiera Käyttövaltuushallinnan järjestelmän...

Tiera Verkkokauppa helpottaa ja tehostaa ICT-hankintoja

Tiera Verkkokauppa on kuntakentän johtava dynaaminen hankintajärjestelmä, joka helpottaa ja tehostaa ICT-laitteiden, -ohjelmistojen ja -palveluiden hankintoja. Suomen kattavin tuote- ja palveluvalikoima on valmiiksi kilpailutettu ja aina saatavilla jatkuvasti kilpailukykyiseen hintaan.

Hämeenlinnassa ICT tukee ja auttaa toimialoja uudistumisessa

Hämeenlinna tekee ICT-yhteistyötä Tieran kanssa ja halusi kumppaniksi juuri inhouse-toimijan, joka mahdollistaa kaupungin vision toteuttamisen ja valmistautumisen tulevaan.

Riihimäen kaupungin virtuaalinen asiakaspalvelija on väsymätön vastaaja

Riihimäen kaupunki otti puolitoista vuotta sitten käyttöön luonnollista kieltä ymmärtävän virtuaalisen asiakaspalvelijan. Tavoitteena on palvella...