Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Edison ja Edustore pohjana opetuksen digitalisoinnille

Edison ja Edustore kokoavat yhteen koulun sähköiset työvälineet ja tarjoavat vahvan pohjan opetuksen digitalisoinnille.

Varhaiskasvatuksen toiminnanohjaus tuo tehokkuutta ja taloudellisuutta päivähoidon toteutukseen

Forssa on Suomen ensimmäinen kunta, jossa on otettu käyttöön Tieran varhaiskasvatuksen palvelukokonaisuus.

PSOP mahdollistaa valinnanvapauden toteuttamisen Päijät-Hämeessä

Parasta palvelua -toimintamalli ja sitä tukeva palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä tukee PHHYKY:n strategiaa asiakkaiden valinnanvapauden toteuttamiseksi.

PSOP tuo työkaluja tiedolla johtamisen tueksi

Oulussa on huomattu palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän soveltuvan erityisen hyvin palveluihin, joissa asiakkailla on käytössään henkilökohtaisen budjetin kaltainen malli.

PSOP tehostaa varhaiskasvatuspalveluiden järjestämistä

Kajaani hyödyntää PSOP-järjestelmää yksityisissä varhaiskasvatuspalveluissa. Satojen perheiden asioiden hoitaminen edellyttää järjestelmältä ennen kaikkea luotettavuutta.

PSOP tehostaa palveluiden hallinnointia

Helsingin kaupunki pääsi eroon valtavasta määrästä laskujen tulostelua, skannaamista ja tarkistelua, kun henkilökohtaisen avun hallinnointi siirrettiin PSOP-järjestelmään.

Turku laajentaa palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän käyttöä

Turussa on todettu PSOP-järjestelmän vähentävän merkittävästi papereiden käsittelyä. Totutteluvaiheen jälkeen sekä kaupungin työntekijät että palveluntuottajat tykkäävät käyttää järjestelmää.

Tieran Käyttäjäpalvelut tehostavat työntekoa Turussa

Tiera Käyttäjäpalvelut tuovat vakautta ja sujuvuutta laitteiden ja tietovirtojen hallintaan. Turussa siirryttiin resurssipohjaisesta sopimuksesta käyttäjäpalvelu-sopimukseen syksyllä 2016.

Palvelunhallinta suoraviivaistaa palveluprosesseja

Sujuvat ICT-palvelunhallintajärjestelmät ovat keskeinen elementti kuntien muuttuviin tehtäväalueisiin ja haasteisiin vastaamisessa.