Asiakastarinat
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Edison ja Edustore kokoavat yhteen koulun sähköiset työvälineet ja tarjoavat vahvan pohjan opetuksen digitalisoinnille.
Forssa on Suomen ensimmäinen kunta, jossa on otettu käyttöön Tieran varhaiskasvatuksen palvelukokonaisuus.
Parasta palvelua -toimintamalli ja sitä tukeva palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä tukee PHHYKY:n strategiaa asiakkaiden valinnanvapauden toteuttamiseksi.
Oulussa on huomattu palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän soveltuvan erityisen hyvin palveluihin, joissa asiakkailla on käytössään henkilökohtaisen budjetin kaltainen malli.
Kajaani hyödyntää PSOP-järjestelmää yksityisissä varhaiskasvatuspalveluissa. Satojen perheiden asioiden hoitaminen edellyttää järjestelmältä ennen kaikkea luotettavuutta.
Helsingin kaupunki pääsi eroon valtavasta määrästä laskujen tulostelua, skannaamista ja tarkistelua, kun henkilökohtaisen avun hallinnointi siirrettiin PSOP-järjestelmään.
Turussa on todettu PSOP-järjestelmän vähentävän merkittävästi papereiden käsittelyä. Totutteluvaiheen jälkeen sekä kaupungin työntekijät että palveluntuottajat tykkäävät käyttää järjestelmää.