Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Ulkoistetut infrapalvelut antavat aikaa palveluiden kehittämiseen

Katso videolta miten nykyaikaiset infrapalvelut tukevat kunnan toiminnan ja palveluiden kehittämistä.

Essote loi yhtenäisen kotihoidon toimintamallin Mobiili kotihoidolla

Essote yhdisti Etelä-Savon kotihoitojärjestelmät ja otti käyttöön yhteisen toimintamallin hyödyntäen Tieran Mobiili kotihoito -palvelua.

TAHE-palvelukeskus tukee maakunnan johtamista Päijät-Hämeessä

Maakuntien tukipalveluja koskeva keskustelu käy julkisuudessa vilkkaana. Päijät-Hämeessä muutos sen sijaan on jo hyvässä vauhdissa.

Digitaaliset ratkaisut tukevat tulevaisuuden oppimista ja opettamista

Digitaaliset oppimisen ja opettamisen ratkaisut tukevat uuden opetussuunnitelman tavoitteita.

Edison ja Edustore pohjana opetuksen digitalisoinnille

Edison ja Edustore kokoavat yhteen koulun sähköiset työvälineet ja tarjoavat vahvan pohjan opetuksen digitalisoinnille.

Varhaiskasvatuksen toiminnanohjaus tuo tehokkuutta ja taloudellisuutta päivähoidon toteutukseen

Forssa on Suomen ensimmäinen kunta, jossa on otettu käyttöön Tieran varhaiskasvatuksen palvelukokonaisuus.

PSOP mahdollistaa valinnanvapauden toteuttamisen Päijät-Hämeessä

Parasta palvelua -toimintamalli ja sitä tukeva palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä tukee PHHYKY:n strategiaa asiakkaiden valinnanvapauden toteuttamiseksi.

PSOP tuo työkaluja tiedolla johtamisen tueksi

Oulussa on huomattu palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän soveltuvan erityisen hyvin palveluihin, joissa asiakkailla on käytössään henkilökohtaisen budjetin kaltainen malli.

PSOP tehostaa varhaiskasvatuspalveluiden järjestämistä

Kajaani hyödyntää PSOP-järjestelmää yksityisissä varhaiskasvatuspalveluissa. Satojen perheiden asioiden hoitaminen edellyttää järjestelmältä ennen kaikkea luotettavuutta.