Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

”PSOP on yhteinen toimintamallimme palvelujen järjestämiseen.”

Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä (Kainuun sote) on mukana valtakunnallisessa palvelusetelikokeilussa, jonka myötä myös Parasta...

Ulkoistetut infrapalvelut auttavat Turkua keskittymään toimialojen kehittämiseen

  Sisältöä ei voida näyttää. Et ole sallinut evästeitä, joita tarvitaan tämän sisällön näyttämiseen. Salli...

Tiera Verkkokauppa tuo sujuvuutta Tampereen ja kehyskuntien ICT-hankintoihin

  Tampere ja sen kahdeksan kehyskuntaa ovat luoneet ict-yhteistyömallin, jossa iso ei syö pientä ja...

Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle

Porvoon kotihoito otti Tiera Mobiili kotihoito -toiminnanohjauspalvelun käyttöön asteittain aloittaen syyskuussa 2014. – Halusimme ratkaisun,...

Palvelukeskuksen asiointi sähköistettiin Tiera Palveluhallinnan avulla

Katso miten ja miksi Porvoo sähköisti kaupungin palvelukeskuksen asioinnin Tiera Palveluhallinnan avulla.

Ulkoistetut infrapalvelut antavat aikaa palveluiden kehittämiseen

Katso videolta miten nykyaikaiset infrapalvelut tukevat kunnan toiminnan ja palveluiden kehittämistä.

Essote loi yhtenäisen kotihoidon toimintamallin Mobiili kotihoidolla

Essote yhdisti Etelä-Savon kotihoitojärjestelmät ja otti käyttöön yhteisen toimintamallin hyödyntäen Tieran Mobiili kotihoito -palvelua.

TAHE-palvelukeskus tukee maakunnan johtamista Päijät-Hämeessä

Maakuntien tukipalveluja koskeva keskustelu käy julkisuudessa vilkkaana. Päijät-Hämeessä muutos sen sijaan on jo hyvässä vauhdissa.

Digitaaliset ratkaisut tukevat tulevaisuuden oppimista ja opettamista

Digitaaliset oppimisen ja opettamisen ratkaisut tukevat uuden opetussuunnitelman tavoitteita.