Tiera Seesam – avaimeton ovenavaus
Mahdollistaa kulkuoikeuksien ajantasaisen hallinnan
Tiera Seesam – avaimeton ovenavaus -palvelu on kuntien ja kaupunkien käyttöön räätälöity lukitusjärjestelmä, joka voidaan helposti integroida kotihoidon toiminnanohjauspalvelu Tiera Mobiili kotihoitoon tai hankkia erillisenä palveluna.
Lue tiedote: Sähköinen ovenavaus on nyt Tiera Seesam mahdollistaen kulkuoikeuksien ajantasaisen hallinnan >>
Tiera Seesam -palvelun avulla avainten käsittelyyn kuluvaa aikaa voidaan lyhentää merkittävästi. Avainten noutaminen ja luovuttaminen seuraavalle niitä tarvitsevalle vie noin kuusi prosenttia kotihoidon henkilökunnan työajasta. Etenkin suurilla maantieteellisillä alueilla avainten käsittely voi viedä jopa 15 prosenttia työajasta, joka on 30-60 minuuttia hoitohenkilöä kohden päivässä. Avaimettoman kotihoidon avulla avainten käsittelyyn kuluvaa aikaa voidaan lyhentää merkittävästi jolloin asiakastyölle jää enemmän aikaa. Ratkaisu tuo helppoutta kotihoidon arkeen.
Turvallisuutta, käyttömukavuutta ja kustannushyötyjä
Avaimeton ovenavaus mahdollistaa kulkuoikeuksien ajantasaisen hallinnan ja lisää turvallisuutta. Mobiiliavausten avulla vältytään avainten häviämiseltä, varastamiselta ja luvattomalta kopioinnilta. Kaikki avaukset suoritetaan siihen tarkoitetulla mobiilisovelluksella. Matkapuhelin yhdistää lukkomoduuliin Bluetooth-yhteyden avulla, jolloin erillistä PIN-koodia lukkoon ei tarvita. Avainturvallisuus lisääntyy ja säästytään hukattujen avainten uudelleensarjoituskustannuksilta.
- Lyhentää merkittävästi avainten käsittelyyn kuluvaa aikaa
- Taustajärjestelmä selainpohjainen
- Mahdollista integroida Tieran Mobiili kotihoito –palveluun
- Tarkempi raportointi ja laadukas tiedonkeruu mahdollistavat tiedolla johtamisen
Näin palvelu toimii
Tiera Seesam on ratkaisu kotihoidon aikaa vievään avainten käsittelyyn. Palvelun avulla kotihoidon henkilökunta kulkee asiakaskäynneillä perinteisten avainten sijaan mobiilisovelluksen digitaalisilla avaimilla. Ratkaisu koostuu matkapuhelimeen asennettavasta sovelluksesta ja taustajärjestelmästä, sekä fyysisestä Carelock – lukkomoduulista, joka avaa lukon.
Helppokäyttöisessä sovelluksessa valitaan ”avaa” –painike, jolloin järjestelmä tarkistaa taustalla käyttäjän oikeudet ja avaa asiakkaan lukkomoduulin. Palvelun taustajärjestelmä toimitetaan täysin selainpohjaisena, joka ei vaadi erillisiä laiteinvestointeja.
Kaikki käynnit rekisteröityvät lukkomoduulien taustajärjestelmään käyttäjä- ja lukko-moduulikohtaisesti. Taustajärjestelmästä voidaan tarkastaa: keiden asiakkaiden luona on käyty, kuka ja milloin käynnin suoritti, sekä kauanko käynti kesti. Näin raportointi kotihoidon työajasta tarkentuu ja laadukas tiedonkeräys ja tiedolla johtaminen mahdollistetaan. Käyntien lokitiedot ovat lisäksi iso turvallisuustekijä, myös kotihoidon asiakkaalle.
Tutustu myös täydentäviin palveluihin
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Asiakkaidemme tarinoita
Kanta-Hämeen hyvinvointialueella parempaa avainturvallisuutta ja kotihoidon työn sujuvoittamista
Ratkaisu aikaa vievään kotihoidon avaintenkäsittelyyn Avainten noutaminen ja luovuttaminen seuraavalle niitä tarvitsevalle vie tutkitusti noin…
Palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä PSOP vähensi työmäärää ja paransi palvelua Kainuun sotessa
Kainuun sotessa ostopalvelujen järjestämisen sujuvuutta on lisännyt palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä PSOPin käyttöönotto. Hyväksi koetun PSOPin…
Sähköinen ovenavaus lisää kotihoidon turvallisuutta ja toiminnan joustavuutta
Kotkan kaupungin kotihoito otti käyttöönsä Tieran Sähköinen ovenavaus -palvelun kesällä 2017. Kaupungin kotihoito käyttää sähköistä…
Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle
Porvoon kotihoito otti Tiera Mobiili kotihoito -toiminnanohjauspalvelun käyttöön asteittain aloittaen syyskuussa 2014. – Halusimme ratkaisun,…