Tiera Helmi
Tehostaa kotiin annettavien palveluiden hallintaa ja suunnittelua
Tiera Helmi on kotiin annettaviin palveluihin tarkoitettu, SaaS-palveluna toimitettava asiakastieto- ja toiminnanohjausjärjestelmä, joka on erityisesti hyvinvointialueiden tarpeisiin ja vaatimuksiin soveltuva kilpailutettu palvelukokonaisuus. Se helpottaa kotiin annettavien palvelujen arkea ja resurssien hallintaa niin kentällä kuin hallinnossa.
Tiera Helmi mahdollistaa järjestelmän käytön kotihoidon lisäksi muillakin Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelualoilla.
Palvelukokonaisuuteen kuuluu:
- Toiminnanohjausjärjestelmä, jonka avulla koordinoidaan tehokkaasti ja reaaliaikaisesti palveluja, asiakaskäyntejä sekä asiakastietoja. Järjestelmään kuuluvat lisäksi tilastointiin, kirjaamiseen, raportointiin ja muutostenhallintaan liittyvät osiot.
- Optimointityökalut käyntien suunnitteluun
- Omaisviestintä tukee tietoturvallisena ratkaisuna yhteydenpitoa asiakkaiden omaisten sekä hoitohenkilökunnan välillä. Palvelun avulla ammattilaiselta välittyy tietoa omaiselle. Omaisviestintä on palvelun sisäinen viestintä muun viestinnän osana.
- Asiakastietojärjestelmä
- Palvelunhallinta
- Service Desk -asiakastuki
- Integaatiot eri järjestelmistä
- Lisäpalveluna hankittava Pääkäyttäjäpalvelu tukien operatiivisen tason toimintaa, organisointia sekä ammattilaisten tukemista arjessa.
Toiminnanohjaus- ja asiakastietojärjestelmä sisältää mobiili- ja työpöytäsovelluksen, keskitetyn työnjaon sekä mahdollisuudet toiminnan koordinointiin, realistiseen tiedonkulkuun, käyntien suunnitteluun ja optimointiin, omaisviestintään sekä tilastointiin ja raportointiin.
Tiera Helmi kulkee ammattilaisen mukana mobiililaitteella asiakkaan luokse. Tiedon kirjaaminen on reaaliaikaista ja helppoa tehostaen arjen työn hallintaa, tiedonkulkua ja mahdollistaa ennen kaikkea palvelukokonaisuuden johtamisen ja systemaattisen seurannan. Palvelua voi käyttää kaikissa kotiin annettavissa palveluissa palvelualasta riippumatta. Sosiaali- ja terveydenhuollon eri palvelualoille, joissa tarvitaan asiakastieto- ja toiminnanohjausjärjestelmää, tarjottava kokonaisuus sisältää myös keskitetyn palvelunhallinnan ja kattavan Service Desk -tuen. Erillispalveluna tilattava pääkäyttäjäpalvelu tukee ja auttaa asiakkaitamme palvelun kehittymisessä ja tehokkaassa käytössä
Tutustu myös täydentäviin palveluihin
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Asiakkaidemme tarinoita
Palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä PSOP vähensi työmäärää ja paransi palvelua Kainuun sotessa
Kainuun sotessa ostopalvelujen järjestämisen sujuvuutta on lisännyt palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä PSOPin käyttöönotto. Hyväksi koetun PSOPin…
Vire-verkkovalmennuksella työhyvinvointiin lisävirtaa
Tiedosta työhyvinvointia ja tuottavuutta -hankkeessa laadittiin Kainuun Soten henkilöstölle Vire-verkkovalmennus. Valmennuksen tavoitteena oli kokeilla virtuaalista valmennusta hyvinvoinnin tukimuotona, tukea työntekijöiden omaa hyvinvoinnin edistämistä, tarjota tietoa hyvinvoinnin eri osa-alueista ja hyvinvoinnin ja työn yhteydestä sekä pilotoida Tiera Vire-sovellusta henkilöstön hyvinvoinnin tukemisen välineenä.
Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle
Porvoon kotihoito otti Tiera Mobiili kotihoito -toiminnanohjauspalvelun käyttöön asteittain aloittaen syyskuussa 2014. – Halusimme ratkaisun,…