Käyttövaltuushallinta
Helpompaa käyttöoikeuksien elinkaarenhallintaa
Tiera Käyttövaltuushallinta helpottaa käyttäjätilien ja käyttöoikeuksien elinkaarenhallintaa vähentäen samalla manuaalista työtä ja säästäen aikaa.
Palvelun avulla käyttäjätilien ja -oikeuksien hallintaan liittyvä prosessi automatisoituu ja nopeutuu, samalla kun manuaalisesta työstä aiheutuvat virheet vähenevät. Myös tietoturvan ja tietosuojan taso nousee, kun käyttäjillä on juuri oikeat oikeudet. Kuntaorganisaatio saa käyttöönsä tehokkaan työkalun, joka mahdollistaa keskitetyn hallinnan ja raportoinnin sekä käyttövaltuushallinnan jatkokehittämisen.
Tiera kilpailuttaa Palvelunhallinnan ja Käyttövaltuushallinnan uudelleen loppu vuoden aikana.
Lue lisää.
Miksi Tiera Käyttövaltuushallinta
- Helppo käyttäjätilien ja käyttövaltuuksien elinkaarenhallinta
- Enemmän automaatiota – vähemmän työtä ja virheitä
- Mahdollistaa tiedolla johtamisen
- Tehostaa toimintoja ja tuo kustannussäästöjä
Yhdessä enemmän – Tiera Palvelunhallinta
Tiera Käyttövaltuushallinta ja Tiera Palvelunhallinta toimivat yhdessä ja samassa asiakkaalle dedikoidussa SaaS-ympäristössä. Molemmat palvelut ovat saatavina erikseen, mutta yhdessä ne luovat yhtenäisen, kokonaisvaltaisen ja kustannustehokkaan järjestelmän niin tietohallinnon kuin muidenkin organisaatioiden tarpeisiin.
Tutustu myös täydentäviin palveluihin
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Tutustu palveluun
Tilaa ilmainen kokeilujakso
Voit tutustua Tiera Käyttövaltuus- ja Palvelunhallintaratkaisuihin ilmaiseksi kahden viikon ajan.
Varaa demoaika
Halutessasi voit tutustua palveluihin tarkemmin myös varaamalla demoajan.
Asiakkaidemme tarinoita
Keski-Uudenmaan sote automatisoi käyttövaltuuksien hallinnan
Yli 5000 identiteetin tunnukset hallitaan yhdessä järjestelmässä. Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä Keusote on käyttöönottanut Tiera Käyttövaltuushallinnan järjestelmän…
Tiera Palvelunhallinta vauhdittaa Naantalin tietohallinnon palveluiden kehittämistä
Naantali käyttää ja kehittää Tiera Palvelunhallinta -palvelua määrätietoisesti parantaakseen tietohallinnon palveluidensa laatua ja tehokkuutta. Työ on tuottanut jo selvää tulosta. Palvelunhallinta helpottaa niin häiriöiden kuin omaisuuden hallintaa.