Asiakastarinat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Riihimäki tuo asiakaslähtöisyyttä hallintoon tehostamalla asianhallinnan prosesseja

Tieran asiantuntijapalveluiden tiimi toteutti Riihimäen kaupungille vuoden 2020 lopussa Lean-menetelmiin perustuvan asiantuntijaprojektin, jossa tiiviissä yhteistyössä hallinnon työntekijöiden kanssa tunnistettiin nykytilan pullonkauloja ja keinoja prosessien sujuvoittamiseksi. Projektin pohjalta syntyi tiekartta, jossa kehitysaihiot on priorisoitu vaikutuskertoimien avulla.

Keski-Uudenmaan sote automatisoi käyttövaltuuksien hallinnan

Yli 5000 identiteetin tunnukset hallitaan yhdessä järjestelmässä. Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä Keusote on käyttöönottanut Tiera Käyttövaltuushallinnan järjestelmän...

Tiera Verkkokauppa helpottaa ja tehostaa ICT-hankintoja

Tiera Verkkokauppa on kuntakentän johtava dynaaminen hankintajärjestelmä, joka helpottaa ja tehostaa ICT-laitteiden, -ohjelmistojen ja -palveluiden hankintoja. Suomen kattavin tuote- ja palveluvalikoima on valmiiksi kilpailutettu ja aina saatavilla jatkuvasti kilpailukykyiseen hintaan.

Hämeenlinnassa ICT tukee ja auttaa toimialoja uudistumisessa

Hämeenlinna tekee ICT-yhteistyötä Tieran kanssa ja halusi kumppaniksi juuri inhouse-toimijan, joka mahdollistaa kaupungin vision toteuttamisen ja valmistautumisen tulevaan.

Riihimäen kaupungin virtuaalinen asiakaspalvelija on väsymätön vastaaja

Riihimäen kaupunki otti puolitoista vuotta sitten käyttöön luonnollista kieltä ymmärtävän virtuaalisen asiakaspalvelijan. Tavoitteena on palvella...

Oulun kaupungin kotihoitopalveluihin sujuvuutta Tieran Sähköisen ovenavauksen avulla

Sähköinen ovenavaus on kuntien ja kaupunkien käyttöön räätälöity lukitusjärjestelmä. Vuonna 2018 Oulun kaupunki investoi avaimettomaan...

Turku otti ensiaskeleen mobiilissa pilvistrategiassaan

Kehityskeskustelut tallennetaan Turun kaupungilla jatkossa pilvipalveluna toimivaan uuteen toiminnanohjausjärjestelmään. Mobiilin pilvistrategian ensimmäinen askel saavutti tavoitteet...

Sujuvaa asiointia kuntalaisille integraation avulla

Sujuvan liikenteen reseptiä toteuttaen: kun tieto liikkuu kunnissa sovellusten ja järjestelmien välillä ketterämmin, kuntalaiset saavat...

PSOPin pääkäyttäjäpalvelu käyttöönottoprojektin tukena

Peruspalvelukuntayhtymä Kallio, Peruspalvelukuntayhtymä Selänne sekä Sosiaali- ja terveyspiiri Helmi ottivat syksyllä 2019 Tieran Palveluseteli- ja...