Kuntien ja maakuntien toimintaympäristö muuttuu ja toimintaa on kehitettävä jatkuvasti. Tarjoamme avuksi muutos- ja projektijohtamisen asiantuntijoita niin isojen kuin pienten muutosten läpivientiin.

Organisaatiojohtamisen asiantuntijapalveluiden tavoitteena on tukea asiakkaita johtamisen uudistamisessa. Keskeisenä teemana on asiakkuuksien ja palvelujen hallinnan kehittämisen konsepti.

Konseptissa palveluprosessit määritellään kansalaisen näkökulmasta yli toimialarajojen sekä niin, että huomioidaan päätösten vaikutukset pitkällä aikajänteellä. Yksilöihin kohdistetut proaktiivisten palveluiden vaikutukset ulottuvat usein kauas tulevaisuuteen, vuosien ja jopa kymmenien vuosien päähän.

Organisaatioiden tulee sopeuttaa palveluverkkonsa ja palvelunsa tulevaisuuden palvelujen kysyntää vastaavasti.

Asiantuntijamme auttavat asiakkaitamme mallintamaan:

  • miten voidaan ennustaa ja vaikuttaa palvelujen kysyntään
  • miten voidaan mitoittaa ja ajoittaa palvelut oikein
  • miten voidaan parantaa toiminnan operatiivista tehokkuutta

 

Organisaatiojohtamisen operatiivisissa palveluissa Tiera hyödyntää Lean-filosofiaa muunmuassa hallinnon prosessien sujuvoittamiseksi. Tällöin osallistetaan keskeiset asiakasorganisaation työntekijät mukaan tunnistamaan pullonkauloja ja turhaa työtä päästä-päähän prosessien tehostamiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi.

Kiinnostuitko? Kysy lisää alueesi asiakasvastaavalta.