Organisaatiojohtamisen muutoksen tuki
Muutosten läpivientiin muuttuvassa toimintaympäristössä
Kuntien ja maakuntien toimintaympäristö muuttuu ja toimintaa on kehitettävä jatkuvasti. Tarjoamme avuksi muutos- ja projektijohtamisen asiantuntijoita niin isojen kuin pienten muutosten läpivientiin.
Organisaatiojohtamisen asiantuntijapalveluiden tavoitteena on tukea asiakkaita johtamisen uudistamisessa. Keskeisenä teemana on asiakkuuksien ja palvelujen hallinnan kehittämisen konsepti.
Konseptissa palveluprosessit määritellään kansalaisen näkökulmasta yli toimialarajojen sekä niin, että huomioidaan päätösten vaikutukset pitkällä aikajänteellä. Yksilöihin kohdistetut proaktiivisten palveluiden vaikutukset ulottuvat usein kauas tulevaisuuteen, vuosien ja jopa kymmenien vuosien päähän. Organisaatioiden tulee sopeuttaa palveluverkkonsa ja palvelunsa tulevaisuuden palvelujen kysyntää vastaavasti.
Asiantuntijamme auttavat asiakkaitamme mallintamaan:
- miten voidaan ennustaa ja vaikuttaa palvelujen kysyntään
- miten voidaan mitoittaa ja ajoittaa palvelut oikein
- miten voidaan parantaa toiminnan operatiivista tehokkuutta
Organisaatiojohtamisen operatiivisissa palveluissa Tiera hyödyntää Lean-filosofiaa muunmuassa hallinnon prosessien sujuvoittamiseksi. Tällöin osallistetaan keskeiset asiakasorganisaation työntekijät mukaan tunnistamaan pullonkauloja ja turhaa työtä päästä-päähän prosessien tehostamiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Tutustu myös täydentäviin palveluihin
Sähköinen asiointi ja arkistointi
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Tutustu asiakaskokemuksiin
Yhteistyö tuo lihaksia kuntien digipalveluiden kehittämiseen
Digitaalisten palveluiden kehittäminen vaatii suuria resursseja, joita yhdelläkään suomalaiskunnalla ei yksin ole. Siksi tarvitaan laajamittaista yhteistyötä, että tietohallinnon kehittäminen näkyisi kuntalaisten arjessa
Hyvä IT ei ole itsestäänselvyys – Selvitys auttoi Servicaa toiminnan kehittämisessä
Servica tilasi ICT-toimintaansa koskevan selvityksen asiantuntijapalveluna Kuntien Tieralta. ”Tiera valittiin, koska Tiera on hyvin samantyyppinen toimija kuin nykyinen ICT-palveluiden tuottaja, jolloin Tieralla on näkemystä markkinatilanteesta sekä ylipäätään alan toiminnasta”, kertoo Servican tietohallintojohtaja Teemu Pesonen.
Riihimäki tuo asiakaslähtöisyyttä hallintoon
Riihimäki tehostaa asianhallinnan prosesseja Tieran avulla, ja tuo asiakaslähtöisyyttä hallintoonsa.