Asiakastarinat
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja hyvinvointialueet ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.
Siilinjärven kunnan ICT-palveluiden konesalikapasiteetti virtaviivaistettiin Tieran johdolla. Lopputuloksena 35 fyysisestä ja 110 virtuaalisesta palvelimesta jäi...
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue uudistaa ja parantaa sähköisen asioinnin palveluja Tiera Aula -asiointipalvelualustan avulla. Tieran ja Länsi-Uudenmaan...
Tieran ICT-palvelukeskus vapauttaa Jyväskylässä resursseja kaupungin eri toimialojen kehittämiseen. Samalla se tarjoaa alueen IT-alan tekijöille...
Naantalin integraatiokartoitus selvensi integraatioiden nykytilan, auttoi päätöksenteossa integraatioiden toteuttamisen mallista ja käynnisti Väestötietojärjestelmään liittyvän integraation...
Kainuun hyvinvointialue tasapainottaa resurssipulaa ostopalveluilla. Helppokäyttöinen Tiera PSOP sujuvoittaa arkea niin palvelun ostajan, tarjoajan kuin...
Järvenpää valitisi Tiera Vesselin varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmäksi, jotta työ ja tiedolla johtaminen helpottuisi. Järvenpään kaupungin varhaiskasvatus...
Sipoossa ja Tuusulassa on kehitetty varhaiskasvatusta ja sen johtamista ReunamoEdun palveluilla. Kehittävä Palaute -menetelmän avulla saadaan ajantasaista tietoa varhaiskasvatuksen kentältä ja voidaan seurata päätösten vaikutuksia lasten hyvinvointiin ja arkeen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä.
Sastamalassa rakennettiin Tieran asiantuntijoiden avulla digitiekartta, joka ohjaa kunnan toiminnan digitalisoimista.
Sastamalan tuore tietohallintopäällikkö Maija Koski halusi tietää, mitä kunnan konesali sisältää. Tieran johdon asiantuntijatiimi selvitti juurta jaksain, mitä konesalista löytyy ja mikä on jokaisen koneen rooli kunnan kokonaisuudessa.