Tukipalvelut
Käyttäjien tarvitsemat ICT-tukipalvelut helposti ja nopeasti
Työskentely-ympäristöt ja palvelut digitalisoituvat kuntaorganisaatioissa vauhdilla. Samaan aikaan myös paikkariippumaton työ yleistyy ja työtä tehdään digitaalisia laitteita hyödyntäen. Tarve ICT-tukipalveluille kasvaa, kun työntekijöiden on pystyttävä hyödyntämään työvälineitä mahdollisimman tehokkaasti. Jos eteen tulee ongelma, se tulisi voida ratkaista mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.
Tieran Tukipalvelut on yhdessä omistaja-asiakkaiden kanssa kehitetty huolehtimaan tehokkaista ja toimintavarmoista työskentely-ympäristöistä. Kuntaorganisaatiot saavat valmiiksi kilpailutettuna Tieran tuottaman palvelun, jossa asiakkaille tarjotaan heidän tarvitsemansa tuki ICT-laitteiden, -ohjelmistojen ja -palveluiden käyttöön.
Käyttötuki palvelee useissa eri kanavissa
Tieran Tukipalvelu toimii asiakkaan tarpeen mukaan lähitukena, puhelintukena sekä verkkopalveluna.
Verkkopalvelu auttaa käyttäjiä joka päivä vuorokauden ympäri. Itsepalveluportaalin kautta on mahdollista ilmoittaa mm. kaikista ICT-häiriöistä ja tehdä tilauksia sekä käyttöoikeuspyyntöjä. Kanava tarjoaa käyttäjille myös ajankohtaista tietoa esimerkiksi häiriötilanteista tai tietoturvariskien eliminoimisesta.
Puhelimitse tukipalvelu palvelee arkisin klo 8–16 tai sopimuksen mukaan palveluaikaa voidaan laajentaa asiakkaan tarpeen mukaan. Palvelupyynnöt, joissa asiantuntijan apua tarvitaan paikan päällä, hoituu Tieran lähituen avulla.
Tieran tukipalveluista vastaa laaja, valtakunnallinen asiantuntijaverkostomme. Toimimme lähellä asiakkaitamme usealla eri paikkakunnalla ympäri Suomen. Kuntaorganisaatiot saavat tarvitsemansa tukipalvelun aina nopeasti suoraan kohteeseen ja autamme varmistamaan niin henkilöstön tyytyväisyyden kuin toimintavarman työskentely-ympäristön.
Miksi Tieran Tukipalvelut?
- Tutkitusti kuntakentän tyytyväisimmät loppukäyttäjät (Vuonna 2020 9,5/10).
- Monikanavainen – ICT-tuki helposti ja nopeasti saatavilla eri kanavissa
- Ratkaisukykyinen – merkittävin osa asiakkaiden tarpeista ratkaistaan jo ensimmäisellä tukitasolla
- Kuntatoimijoille kehitetty toimintamalli
- Vapauttaa resursseja organisaation ydintoimintoihin
- Tunnemme kuntaorganisaatioiden toimintaympäristön
- Valtakunnallinen asiantuntijaverkosto lähellä asiakkaita
- IT-palvelutuotantoon liittyvä jatkuva kehitys ja uudet palvelut
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Asiakkaidemme tarinoita
Ulkoistetut infrapalvelut auttavat Turkua keskittymään toimialojen kehittämiseen
Sisältöä ei voida näyttää. Et ole sallinut evästeitä, joita tarvitaan tämän sisällön näyttämiseen. Salli…
Kuntien Tiera kriittisenä osana Riihimäen kaupungin palveluiden digitalisaatiossa
Riihimäen kaupunki on ymmärtänyt digitalisaation kasvavan merkityksen kuntien ja kaupunkien kehityksessä. Kuntien Tiera tuottaa kaupungille…
Hämeenlinnassa ICT tukee ja auttaa toimialoja uudistumisessa
Hämeenlinna tekee ICT-yhteistyötä Tieran kanssa ja halusi kumppaniksi juuri inhouse-toimijan, joka mahdollistaa kaupungin vision toteuttamisen ja valmistautumisen tulevaan.