Tiera Asianhallinta

Vähentää tiedon käsittelyyn kuluvaa aikaa

Tiera Asianhallinta on kuntatoimijoille suunniteltu kattava ratkaisu hallinnon asiankäsittelyprosessien sähköistämiseen. Palvelu vähentää merkittävästi tiedon käsittelyyn kuluvaa aikaa ja tehostaa näin hallinnon ja päätöksenteon prosesseja sekä toimintaa. Se myös mahdollistaa etätyön, joka on muodostunut tarpeelliseksi osaksi myös kuntapäättäjien arkea.

Ratkaisu koostuu sähköisen asioinnin, asianhallinnan, asian käsittelyn sekä päätöksenteon ja julkaisun moduuleista, jotka hyödyntävät älykästä tiedonohjausta. Palvelu toimii saumattomasti yhteen Tiera Sähköinen arkistointi -palvelun kanssa. Kokonaisratkaisulla voidaan sähköistää täysin kuntien ja maakuntien asianhallinnan prosessit.

Yhteistyökumppaninamme toimii Fujitsu Finland Oy, joka vastaa Tiera Asianhallinnan sovelluspalveluiden toimittamisesta. Pilvipalvelu on nopeasti käyttöönotettavissa vakiintuneen projektitoimitusmallin mukaisesti ja se skaalautuu helposti erikokoisten organisaatioiden tarpeisiin.

CaseM -ratkaisu tekee kuntapäättäjien etätyöstä mahdollista

Kuntien päätöksenteko tarvitsee tuekseen normaaleja yhteydenpitovälineitä tehokkaampia ja luotettavampia ratkaisuja. Fujitsun CaseM -järjestelmäkokonaisuuden suunnitteluvaiheessa on huomioitu tiedonhallinnan korkean tason vaatimukset. Näin CaseM:sta on muodostunut valmis, konfiguroitava, moderni ja modulaarinen sovellus, joka helpottaa ja nopeuttaa asiantuntijoiden työtä. CaseM-ratkaisu on helppo ottaa käyttöön Tieran puitesopimuksen kautta kilpailuttamatta. Katso käyttäjätarina alla olevasta videosta. 

Sisältöä ei voida näyttää.

Et ole sallinut evästeitä, joita tarvitaan tämän sisällön näyttämiseen. Salli Markkinointi-evästeet evästeasetuksissa nähdäksesi sisällön.

Muuta hyväksyntääsi
Tieran asiantuntijapalvelut tukevat palvelun käyttöönottoa

Tieran asiantuntijapalvelut täydentävät asianhallinnan palvelukokonaisuutta. Tuemme omistaja-asiakkaitamme asianhallinnan prosessien mallintamisessa, tiedonohjaussuunnitelmien laadinnassa sekä tietojärjestelmien käyttöönottoprojekteissa. Palveluidemme hyödyt realisoituvat nykyisten asiakasreferenssien mukaan niin taloudellisilla, toiminnallisilla kuin laadullisilla mittareilla.

Tiera Asianhallinta on muiden Tieran palveluiden tapaan omistaja-asiakkaille valmiiksi kilpailutettu. Palvelua kehitetään kuntayhteisessä kehitysryhmässä, johon kaikki palvelun käyttäjät ovat tervetulleita osallistumaan. Yhteisellä kehittämisellä varmistetaan palvelun pysyminen ajan tasalla lainsäädännön ja asiakkaidemme toiminnan tarpeiden mukaan.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.

Mikael Lindqvist

ratkaisupäällikkö