Sähköinen asiointi on osa CaseM tuoteperhettä, jonka kaikki osat toimivat saumattomasti yhdessä, tai erikseen hankittuna.
Sähköisen asiointipalvelun tuottaja voi omatoimisesti määritellen julkaista ja hallita määrämuotoisia sähköisiä asiointipalveluita, kerätä tietoa ja ohjata käsittelyyn. Asiointipalveluita voidaan toteuttaa myös räätälöiden erimerkiksi silloin, kun tarvitaan vaativaa laskentaa tai visualisesti vaativia käyttöliittymiä. Sähköisen asioinnin sovellus toimii kaikilla päätelaitteilla.
Sähköinen asiointi tarjoaa kaikissa tapauksissa yhtenäisen alustan asiointipalveluille. Se mahdollistaa organisaation sisäisten ja ulkoisten palveluiden sähköistämisen, kokonaan sähköistetyt palveluketjut ja mm. päätöksien julkaisemisen käyttäjän omalle asiointitilille. Asian etenemistä voidaan seurata reaaliajassa, ja sisäänrakennettu työnkulku ohjaa asian käsittelyä. Tunnistautumisessa hyödynnetään Suomi.fi palvelua.

Söhköinen asiointi sisältää helppokäyttöisen lomake-editorin lomakkeiden luontiin, jolloin käyttäjäorganisaatio voi hoitaa itse lomakkeiden ja palveluiden kehittämisen nopeasti ja kustannustehokkaasti. Lomakkeet varmistavat, että pakollinen tieto annetaan, ja tarkastaa tietojen oikeamuotoisuuden jo tietojen syöttövaiheessa. Asiointipalveluja voidaan toteuttaa ja jakaa myös yhdessä muiden organisaatioiden kanssa.
Palvelut perustetaan palvelualustalle, jonka jälkeen asiointi etenee joko CaseM-asianhallintapalvelussa tai sähköisen asioinnin omien työnkulkujen avulla.

Tutustu myös täydentäviin palveluihin
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Vesa Heinälä