Kaikissa kuntaorganisaatioissa mietitään nyt tehokkaampia tapoja toimia, sekä sitä, miten palvelut saadaan lähemmäksi käyttäjiä ja kuntalaisia.
Edullinen tapa optimoida palveluiden tehokkuus koko organisaatiossa on digitalisoida sisäiset palvelut. Käyttäjät saavat palvelut ymmärrettävästi ja helposti, jonka myötä palvelut tehostuvat niin käyttäjien kuin palvelutuotannon näkökulmasta.
Asiakaspalvelun ja palveluiden kehitys on mahdollista perustaa raportointiin, joka paljastaa kriittisimmät kehityskohteet asiakaspalvelulle ja palvelutuotannolle. Kehityksen myötä uudet automaatiot vähentävät rutiinitöitä ja palvelutuotannon ohjaus tehostuu. Kohtaamiskyselyillä varmistetaan laadun seuranta ja kehitys.
Tervetuloa Tiera Cafe -webinaariin pe 17.11. klo 9.00 – 10.00 kuulemaan lisää miksi palveluita tulee kehittää juuri nyt ja miten Tiera voi auttaa toiminnan muutoksessa.
Tiera tarjoaa omistajilleen valmiiksi kilpailutettuja ratkaisuja palveluiden ja toimialojen kehittämiseen. Tilaisuudessa demoamme miten kunnat hyödyntävät Tiera Palvelunhallinta -ratkaisua ja kerromme miten toiminnan kehittämisessä on lähdetty liikkeelle.
Tilaisuus on suunnattu erityisesti kuntaorganisaatioiden palveluista vastaaville johtajille, kuntien, maakuntien ja sairaanhoitopiirien tietohallinnosta vastaaville sekä sote- ja maakuntauudistusta valmisteleville asiantuntijoille ja palvelumuotoilijoille.
Webinaari järjestetään Skype-kokouksena ja osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille viimeistään päivää ennen tilaisuutta.
Ystävällisin terveisin,
Jyri Lehtonen
Liiketoimintapäällikkö
Kuntien Tiera Oy