Kuntalaiset odottavat heti vuoden 2023 alusta hyvinvointialueiden palveluilta helppoutta sekä ajasta ja paikasta riippumatonta saatavuutta. Alueorganisaatioiden sisällä työtä tekevien odotukset esimerkiksi automatisoinnin, käytettävyyden sekä sisäisten palveluiden suhteen ovat samankaltaiset kuin palveltavilla kuntalaisillakin.
Sähköisen asioinnin hyödyntäminen on keskiössä hyvinvointialueorganisaation sisäisen toiminnan kehittämisessä. Tiera Sähköinen asiointi sekä Automatisoitu asiakaspalvelu Tiera Assi kykenevät nostamaan työtä tekevien palveluastetta sekä helpottamaan organisaatiossa työskentelevien tiedon hakua ja käsittelyä.
Tervetuloa Webinaariimme 25.11. klo 9-10 kuulemaan, miten sujuvampaa työskentelyä ja parempaa työntekijä- ja asiakaskokemusta tuotetaan edullisesti nykyaikaisen ja turvallisen sähköisen asioinnin sekä automatisoidun asiakaspalvelun avulla!
Tilaisuudessa kuulet:
- Miten sähköinen asiointi toimii hyvinvointialueen asiakaspalvelun ja sisäisten prosessien tehostamisessa.
- Kuinka Tiera Assi, skaalautuvaa teknologiaa ja oppivaa tekoälyä hyödyntävä, Automatisoitu asiakaspalvelu toimii organisaation sisäisessä käytössä palvellen eri rooleissa toimivia työntekijöitä, kun organisaatiossa rooleihin perustuen hyvin eri tyyppisiin kysymyksiin on saatava nopeasti vastauksia.
Webinaari on tarkoitettu hyvinvointialueiden hallinnon päätöksentekijöille, palveluiden järjestämistyötä tekeville, palvelualueista vastaaville sekä digitaalisten palveluiden kehittymisestä vastaaville henkilöille.
Ilmoittaudu webinaariin viimeistään 24.11. klo 12. Tervetuloa mukaan!