03.10.2024 klo 09.00

Microsoft Dynamics 365 – Älykäs asiakaspalvelu ja tekoäly

Tervetuloa kuulemaan kuinka saat tehostettua asiakaspalvelutyötä organisaatiossasi. Tiera 365 palvelun valmiiksi kilpailutettu toimittajakumppani Digia kertoo webinaarissa miten muut organisaatiot ovat hyödyntäneet tekoälykyvykkyyksiä.

Webinaarin aiheet:

  • Kerromme, kuinka saat tehostettua ja parannettua asiakaspalveluasi hyödyntämällä Dynamics 365 CRM asiakaspalvelu ratkaisua ja Power Platform alustan tekoälykyvykkyyksiä.
  • Saat käytännönläheisen esimerkin siitä, miten voit soveltaa tekoälyratkaisuja asiakaspalvelussa Microsoft Dynamics 365 Customer Service tuotteessa
  • Kuulet, miten muut organisaatiot ovat jo onnistuneesti laajentaneet omia tekoälykyvykkyyksiään.

Puhujat:

Marko Toiminen, Ratkaisupäällikkö, Tiera oy

Filipp Koivu, Senior Solution Architect, Digia oyj