Tervetuloa kuulemaan kuinka saat tehostettua asiakaspalvelutyötä organisaatiossasi. Tiera 365 palvelun valmiiksi kilpailutettu toimittajakumppani Digia kertoo webinaarissa miten muut organisaatiot ovat hyödyntäneet tekoälykyvykkyyksiä.
Webinaarin aiheet:
- Kerromme, kuinka saat tehostettua ja parannettua asiakaspalveluasi hyödyntämällä Dynamics 365 CRM asiakaspalvelu ratkaisua ja Power Platform alustan tekoälykyvykkyyksiä.
- Saat käytännönläheisen esimerkin siitä, miten voit soveltaa tekoälyratkaisuja asiakaspalvelussa Microsoft Dynamics 365 Customer Service tuotteessa
- Kuulet, miten muut organisaatiot ovat jo onnistuneesti laajentaneet omia tekoälykyvykkyyksiään.
Puhujat:
Marko Toiminen, Ratkaisupäällikkö, Tiera oy
Filipp Koivu, Senior Solution Architect, Digia oyj