22.10.2021

Tiera Verkkokauppa plus -puitesopimuksen kilpailutus käynnistyy

Hyödynnä Suomen laajinta ICT-laite-, ohjelmisto- ja -palvelusopimusta. Uusi Tiera Verkkokauppa plus -puitesopimus on suunnattu tuleville hyvinvointialueille ja niiden valmistelutoimielimille sekä kaupungeille, kunnille, kuntayhtymille ja muille kuntatoimijoille, jotka eivät ole mukana aikaisemmassa, voimassa olevassa Tiera Verkkokauppa -puitesopimuksessa.

Tiera Verkkokauppa on tähän asti Suomen laajin yhdistetty ICT-laite-, ohjelmisto- ja palvelusopimus. Palvelu on noin 350 kuntatoimijan käytössä ja se sisältää 250 000 tuotetta kuntatoimijoille valmiiksi kilpailutettuna. Kaikki ICT-laitteet ja -palvelut ovat Tiera Verkkokaupassa saatavissa yhdellä sopimuksella, mikä helpottaa toimittaja- ja sopimushallintaa sekä kokonaisratkaisujen suunnittelua ja koordinointia.

Nyt käynnistyvän kilpailutuksen myötä vastaavaa palvelua kehitetään edelleen kuntatoimijoilta ja hyvinvointialueiden valmistelutoimielimiltä tulleiden toiveiden mukaisesti. Tiera Verkkokauppa plus – puitesopimuksen tuote- ja palveluvalikoimaa suunnataan entistä vahvemmin toimialojen tarpeita vastaavaksi. Valikoimassa on mm. eri toimialoille räätälöityjä kokonaisratkaisuja, kuten ratkaisuja digikouluille ja hyvinvointiteknologioita.

Uudessa puitesopimuksessamme kiinnitämme edelleenkin erityistä huomiota kilpailukykyisen hinnan säilyttämiseen laajalle tuote- ja palveluvalikoimalle sekä tuotteiden ja palveluiden monipuolisuuteen. Myös Tiera Verkkokauppa plus mahdollistaa jatkuvan kilpailun laitetoimittajien ja tukkureiden välillä, jossa hyödynnetään Tieran asiakkaiden kokonaisvolyymiä. Tämä varmistaa edullisen hintatason koko hankintakaudelle.

Uusi puitesopimus mahdollistaa uusien kuntatoimijoiden mukaan tulon ja nykyisille asiakkaille aiempaa laajemman valikoiman

Uusi Tiera Verkkokauppa plus -puitesopimuksemme on suunnattu tuleville hyvinvointialueille ja niiden valmistelutoimielimille sekä kaupungeille, kunnille, kuntayhtymille ja muille kuntatoimijoille, jotka eivät ole mukana aikaisemmassa, voimassa olevassa Tiera Verkkokauppa -puitesopimuksessamme. Tiera Verkkokauppa plus – puitesopimus kilpailutetaan siten, että se mahdollistaa hyvinvointialueille palvelun jatkumisen myös vuoden 2023 jälkeen.

Nykyiseen Tiera Verkkokauppa -puitesopimukseen sitoutuneet asiakkaat voivat ilmoittaa kiinnostuksensa ja hyödyntää uutta sopimusta (Tiera Verkkokauppa plus) niiden tuoteryhmien osalta, joissa eivät ole mukana nykyisessä sopimuksessa.

Vain kiinnostuksen ilmaisseet pääsevät hyödyntämään puitesopimusta

Asiakkaiden on ilmaistava kiinnostuksensa puitesopimukseen ennakkoon. Sopimuskauden alettua puitesopimusta voivat hyödyntää vain kiinnostuksen ilmaisseet asiakkaat. Tästä johtuen pyydämme asiakkaita ilmoittamaan ennakkoon kiinnostuksensa Tiera Verkkokauppa plus -puitesopimukseen. Itse liittyminen puitesopimukseen tapahtuu myöhemmin erikseen annettavalla sitoumuksella.

Jätä yhteystietosi meille, niin toimitamme kiinnostuksen ilmaisuun tarvittavat lomakkeet. Lomakkeet tulee palauttaa täytettynä ja skannattuna 30.11.2021 mennessä osoitteeseen hankinnat@tiera.fi.

Tilaa kiinnostuksen ilmaisuun tarvittavat lomakkeet tästä >>

Autan mielelläni, jos tarvitsette lisätietoa!

Tuija Manninen

Liiketoimintajohtaja, ICT-ratkaisut