3.12.2018

Tiera Verkkokaupan kilpailutus käynnistyy – hyödynnä Suomen laajinta ICT-laite-, ohjelmisto- ja palvelusopimusta

Tiedotetta muokattu 15.5.2019: muutettu päivämäärä, jolloin viimeinen mahdollisuus ilmoittaa kiinnostus: 24.5.2019.

Tiera Verkkokauppa on Suomen laajin yhdistetty ICT-laite-, ohjelmisto- ja palvelusopimus. Palvelu on jo noin 170 kuntatoimijan käytössä ja se sisältää 250 000 tuotetta kuntatoimijoille valmiiksi kilpailutettuna.

Kaikki IT-laitteet ja -palvelut ovat Tiera Verkkokaupassa saatavissa yhdellä sopimuksella, mikä helpottaa toimittaja- ja sopimushallintaa sekä kokonaisratkaisujen suunnittelua ja koordinointia.

– Nyt käynnistyvän kilpailutuksen myötä palvelua kehitetään edelleen kuntatoimijoilta tulleiden toiveiden mukaisesti. Tiera Verkkokaupan tuote- ja palveluvalikoimaa suunnataan entistä vahvemmin kuntien tarpeita vastaavaksi. Valikoimassa on mm. eri toimialoille räätälöityjä kokonaisratkaisuja, kuten mobiili luokkahuoneratkaisu, kertoo Tieran liiketoimintapäällikkö Tuija Manninen.

Palvelussa kiinnitetään jatkossakin erityistä huomiota kilpailukykyisen hinnan säilyttämiseen laajalle tuote- ja palveluvalikoimalle sekä tuotteiden ja palveluiden monipuolisuuteen. Tiera Verkkokauppa mahdollistaa jatkuvan kilpailun laitetoimittajien ja tukkureiden välillä, jossa hyödynnetään Tieran asiakkaiden kokonaisvolyymiä. Tämä varmistaa edullisen hintatason koko hankintakaudelle.

Ilmoita kiinnostuksesi liittyä puitesopimukseen 24.5.2019 mennessä

Oikeuskäytännön linjausten myötä asiakkaiden on ilmaistava kiinnostuksensa tai sitouduttava puitesopimukseen ennakkoon. Sopimuskauden alettua sopimukseen voivat liittyä vain kiinnostuksen ilmaisseet asiakkaat.

Tästä johtuen pyydämme asiakkaita ilmoittamaan ennakkoon kiinnostuksensa Tiera Verkkokauppa -puitesopimukseen. Itse liittyminen puitesopimukseen tapahtuu myöhemmin erikseen annettavalla sitoumuksella.

Kiinnostuneita asiakkaita pyydetään palauttamaan liitteenä oleva kiinnostuksen ilmaiseminen -lomake täytettynä ja skannattuna 28.2.2019 mennessä osoitteeseen hankinnat@tiera.fi.

Tuija Manninen
Liiketoimintapäällikkö, Kuntien Tiera Oy
tuija.manninen(at)tiera.fi / puh. 044 0404 217

Lue miten Tiera Verkkokauppa tuo sujuvuutta Tampereen ja kehyskuntien ICT-hankintoihin >>