20.1.2023

Tiera Turva vastaa tulevaisuudessa entistä paremmin kuntien ja hyvinvointialueiden tarpeisiin

Tiera Turva on turvallisen viestinnän palvelukokonaisuus, jonka olemme nyt uudistaneet entistä paremmin asiakkaiden tarpeita palvelevaksi:

Tiera Suite

Tiera Suite kokoaa tietoturvallisen viestinnän yhtenäiseksi, keskenään yhteensopivaksi kokonaisuudeksi. Se sisältää työkaluja tietoturvalliseen viestintään, tiedostojen säilytykseen ja jakamiseen sekä verkkopalveluiden tarjoamiseen kunnan työntekijöille ja kuntalaisille.

Turvapostin ja sähköisen allekirjoituksen lisäksi samalla lisenssillä on mahdollista ottaa käyttöön myös Salattu lomake sekä Salattu työtila.

Salattu lomake -palvelu mahdollistaa lomakkeiden hallinnan, jakamisen ja käyttämisen suoraan selaimessa tietoturvallisesti. Lomakkeille voidaan määritellä tarkka osoite, joten niitä on helppo jakaa ja niiden tiedot voidaan saada siirtymään integraation avulla suoraan taustajärjestelmiin, mikä vähentää manuaalista työtä huomattavasti ja säästää aikaa.

Salattu työtila yhdistää tietoturvallisen tiedostojen jakamisen ja viestinnän yhdeksi kokonaisuudeksi, jossa luottamuksellista tietoa voidaan jakaa helposti ja turvallisesti ulkoisten ja sisäisten sidosryhmien kesken.

Mikäli Tiera Suite on tämän hetken tarpeeseenne liian järeä ratkaisu, on Turvaposti ja/tai Sähköinen allekirjoitus otettavissa käyttöön myös erillisinä ratkaisuina.

Tiera Turvan osa-alueiden käyttöönotto kokonaisuus on paketoitu työaikoineen ja kustannusarvioineen valmiiksi, mikä helpottaa käyttöönottoa.

Kaikki Tieran omistaja-asiakkaat voivat saada Tiera Turvan palvelukokonaisuuden käyttöönsä Tiera Turva sopimuksella – mikäli kiinnostuit, kerromme mielellämme lisää!