29.5.2023

Nordcloud ja Sulava voittivat kilpailutuksen Tiera 365 Microsoft Azure- ja tietoturva-asiantuntijapalveluista

Tiera 365 -palveluun kuuluvat lisenssien lisäksi kattavat Microsoftin tuotteiden käyttöönottoa ja käyttöä tukevat asiantuntijapalvelut. Nämä asiantuntijapalvelut Tiera kilpailuttaa kevään aikana viitenä eri kokonaisuutena:

1. Microsoft 365 Moderni työ
  2. Microsoft Azure ja tietoturva
  3. Koulutuspalvelut
  4. Dynamics 365 CRM ja Power Platform
  5. Dynamics ERP

Kokonaisuuden kaksi (Microsoft Azure ja tietoturva) kilpailutus on saatu päätökseen. Microsoft 365 Azure ja tietoturva palveluihin kuuluu muun muassa tietoturvakartoitukset, MFA, tiedon suojaus & luokittelu, tietoturvalliset työtilat, Microsoft 365 E5 security, laitehallinta, datamigraatio, Azure-kapasiteettipalvelut ja paljon muita Microsoft Azure- ja tietoturvaominaisuuksia. Tieran omistaja-asiakkaat voivat hankkia ilman omaa kilpailutusta näitä ratkaisuja käyttöönottoon, ylläpitoon, jatkuviin palveluihin ja muihin kehitystyötä vaativiin projekteihin.

Tiera teki sopimuksen kahden tarjouskilpailun voittaneen toimittajan Nordcloudin ja Sulavan kanssa. Näiden sopimuksien myötä voimme tarjota kunnille ja hyvinvointialueille laadukkaita ja hinnoiltaan kilpailukykyisiä Microsoft 365 Azure- ja tietoturva-asiantuntijapalveluita.

“Azure- ja tietoturvaosaaminen ovat Nordcloudin keskeisiä palvelualueita ja odotamme innolla, että pääsemme auttamaan kuntia ja hyvinvointialueita digitalisaatiohankkeissa. Tämän sopimuksen myötä pääsemme tukemaan Tieran asiakkaita turvallisessa ja korkealaatuisessa pilvisiirtymässä. Nordcloud on myös valtionhallinnon vastaavien palveluiden toimittaja. Meillä on vahva edustus eri maakunnissa, mikä varmasti tulee helpottamaan yhteistyötä Tieran asiakkaiden kanssa”, kertoo Tieran yhteistyöstä vastaava Juha Hakkarainen Nordcloudilta.

Microsoft Azure tarjoaa suuren kokonaisuuden erilaisia palveluita aina yksittäisestä virtuaalikoneen käyttöönotosta hienoihin tekoälyratkaisuihin. Tekoäly myös parantaa tietoturvan käytettävyyttä, kun uusilta tietoturvahyökkäyksiltä pystytään puolustautumaan entistä nopeammin. Näihin osa-alueisiin Nordcloud ja Sulava tarjoavat laajan palvelutarjonnan.

”Sulava on voittanut lukuisia kansallisia ja kansainvälisiä palkintoja Microsoft Azuren ja tietoturvan saralla. Olemme näillä alueilla edelläkävijä keinoälypohjaisten ratkaisujen hyödyntämisessä ja tuottamisessa. On upeaa, että pääsemme nyt tarjoamaan tämän osaamisemme Tieran ja sen asiakkaiden käyttöön” iloitsee Sulavan toimitusjohtaja Aki Antman.