Palveluhallinta
Helpompaa palveluprosessien hallintaa
Tiera Palvelunhallinta on kuntaorganisaatioiden käyttöön valmiiksi kilpailutettu ratkaisu palveluprosessien hallintaan, seurantaan ja raportointiin. Tiera Palvelunhallinta mahdollistaa palveluprosessien keskitetyn hallinnan ja tarjoaa nykyaikaisen sekä monipuolisen työkalun toiminnan tehostamiseen ja kehittämiseen.
Tiera kilpailuttaa Palvelunhallinnan ja Käyttövaltuushallinnan uudelleen loppu vuoden aikana.
Lue lisää.
Enemmän kuin pelkkä ITSM
Tieran palvelunhallinta-ratkaisu auttaa organisaatioita keskittämään mitkä tahansa palvelut yhteen paikkaan ja parantamaan prosessien tehokkuutta automaatioiden avulla. Ainutlaatuisella ratkaisullamme pystyy helposti hallinnoimaan myös IT:n ulkopuolisia palveluita, kuten henkilöstöhallinnon, identiteetin- ja pääsynhallinnan sekä muita liiketoiminnan palveluita.
Tiera Palvelunhallinnan lisäpalvelut
Tieran Palvelunhallinnan kattavalla lisäpalvelutarjonnalla tehostat toimintaasi keskittämällä eri toimintoja yhteen järjestelmään. Saatavana esimerkiksi:
- Tiera Verkkokauppa -integraatio
- Monipuoliset Chat-, Chatbot- ja AI-ratkaisut
- Anonyymi ilmiantokanava -ratkaisu (Whistleblower-direktiivi)
- Tiera Käyttövaltuushallinta
Tiera Palvelunhallinta ja Tiera Käyttövaltuushallinta toimivat yhdessä ja samassa asiakkaalle dedikoidussa SaaS-ympäristössä. Molemmat palvelut ovat saatavina erikseen, mutta yhdessä ne luovat yhtenäisen, kokonaisvaltaisen ja kustannustehokkaan järjestelmän niin tietohallinnon kuin muidenkin organisaatioiden tarpeisiin. Voit varata ajan demolle tai kokeilla palvelua maksutta kahden viikon ajan.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.
Tutustu palveluun
Tilaa ilmainen kokeilujakso
Voit tutustua Tiera Käyttövaltuus- ja Palvelunhallintaratkaisuihin ilmaiseksi kahden viikon ajan.
Varaa demoaika
Halutessasi voit tutustua palveluihin tarkemmin myös varaamalla demoajan.
Asiakkaidemme tarinoita
WinNovan tukipyynnöt ratkeavat jouhevasti Tiera Palvelunhallinnan avulla
WinNova otti Tiera Palvelunhallinnan käyttöön ja tietohallinnon palvelupyyntöjen käsittelyyn saatiin selkeyttä ja tehokkuutta.
Palvelukeskuksen asiointi sähköistettiin Tiera Palveluhallinnan avulla
Katso miten ja miksi Porvoo sähköisti kaupungin palvelukeskuksen asioinnin Tiera Palveluhallinnan avulla.
Palvelunhallinta suoraviivaistaa palveluprosesseja
Sujuvat ICT-palvelunhallintajärjestelmät ovat keskeinen elementti kuntien muuttuviin tehtäväalueisiin ja haasteisiin vastaamisessa.
Keski-Uudenmaan sote automatisoi käyttövaltuuksien hallinnan
Yli 5000 identiteetin tunnukset hallitaan yhdessä järjestelmässä. Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä Keusote on käyttöönottanut Tiera Käyttövaltuushallinnan järjestelmän…