Tiera on panostanut viime vuoden aikana ratkaisukokonaisuuteen, jolla voimme tukea omistaja-asiakkaitamme niissä haasteissa, jotka usein tulevat keskusteluissa esille. Näitä ovat kuntalaisen sähköinen asiointi, asiakas- ja palveluohjaus sekä tietojohtaminen. Olemme rakentaneet ratkaisun, joka voidaan ottaa käyttöön kustannustietoisesti ja tarpeen mukaisesti.
Tervetuloa TieraCafé webinaariin perjantaina 27.8. klo 9-10:30 kuulemaan, miten voit parantaa kuntalaisen asiointia, asiakaspalvelua sekä tietojohtamista! Kerromme webinaarissa tarkemmin Tieran palvelualustan tuomista mahdollisuuksista kaikille asiakkaillemme.
Ilmoittaudu webinaariin tästä >>
Asiakaskokemuksesta on tullut merkittävä osa asiointia
Samalla, kun asiakkaat tekevät yhä suuremman osan valinnoistaan ja valintoja edeltävästä tiedonhankinnasta täysin itsenäisesti, he toisaalta odottavat palvelulta entistä enemmän. Digitaalisessa maailmassa niin itsenäisen tiedonhankinnan kuin asioinninkin kunnan kanssa odotetaan tapahtuvan digitaalisten palveluiden kautta.
Usein asiakas kaipaa myös asiakaspalvelijan tukea jossain vaiheessa omaa asiointiprosessiaan. Asiakaspalvelua pitää pystyä tarjoamaan asiakkaalle oikeassa kohtaa asiointiprosessia asiakkaan haluamalla tavalla. Panostamalla rikastettuun digitaaliseen asiointikokemukseen asiakkaat voidaan tavoittaa ja heihin voidaan vaikuttaa samalla varmistaen, että asiakas saa tarvitsemansa tiedon.
Digitaalisen asioinnin ansiosta asiakkaiden käyttäytymisestä saadaan kerättyä tehokkaasti tietoa, jonka avulla voidaan kehittää toimintaa ja tehostaa asiakkaan tukemista. Ratkaisun avulla voidaan esimerkiksi selvittää, miten eri asiakassegmentit käyttävät palveluita, tai mikä on prosessin läpimenoaika.
Tieran toimintamalli perustuu horisontaaliseen lähestymiseen niin, että kehitetään ja digitalisoidaan toiminta prosessi kerralla aina asioinnista tietojohtamiseen. Tule kuuntelemaan mistä on kyse!
Ilmoittaudu webinaariin tästä >>
Webinaari toteutetaan Teams -kokouksena ja osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille viimeistään päivään ennen tilaisuutta.
Tilaisuus on tarkoitettu Tieran omistaja-asiakasorganisaatioiden johtavissa ja asiantuntija-asemissa oleville henkilöille, jotka tekevät päätöksiä kunnan sisäisten tai kuntalaisille tarkoitettujen palveluprosessien digitalisoinnista.