Tervetuloa webinaariin, jossa esitellään Tieran kilpailuttama Automatisoidun asiakaspalvelun ratkaisu Tiera Assi! Ratkaisu ratkaisu perustuu Accenturen hallinnoimaan Kunta-Katiin, joka on käytössä jo kuudessa (6) kunnassa Suomessa. Ilmoittaudu mukaan tästä >>
Ensiasteen asiakaskontaktien siirtäminen 24/7 toimivalle chatbotille vapauttaa henkilöstöresursseja tarjoten samalla luotettavan tavan automatisoida suuren määrän usein toistuvia asiakaspalvelutilanteita.
Tekoälyä hyödyntävä automatisoitu asiakaspalvelu parantaa kunnan tarjoaman palvelun laatua ja työn tuottavuutta kokonaisuudessaan.
Tilaisuudessa on varattu hyvin aikaa keskustelulle ja kysymyksille, ja toivomme hyvää keskustelua aiheen tiimoilta.
Webinaarin aikataulu:
Klo 09:00 Tilaisuuden avaus – Tomi Cavenius, Kuntien Tiera Oy
Klo 09:05 Automatisoidun asiakaspalvelun esittely asiakasreferenssien avulla, Markus Mäkinen, Accenture Oy
- Ratkaisun esittely
- Kokemukset Riihimäeltä sekä Norjasta
Klo 09:30 Keskustelua ja kysymyksiä
- Palvelun kehitysmahdollisuudet
Klo 09:40 Tiera Assi hinnoittelu – Tomi Cavenius, Kuntien Tiera Oy
- Hinnoitteluperiaatteet sekä hinnasto yleisellä tasolla
Klo 09:50 Vapaata keskustelua ja kysymyksiä palvelusta
Klo 10:00 Tilaisuus päättyy
Webinaari toteutetaan Teams-kokouksena, ja osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille viimeistään päivää ennen tilaisuutta.
Tilaisuus on tarkoitettu Tieran omistaja-asiakasorganisaatioiden johdolle, toimialojen päättäjille, palveluiden digitalisoinnista vastaaville sekä asiakaspalvelusta ja viestinnästä vastaaville.