Webinaari asiakastarpeeseen räätälöitävästä ja lisättyä todellisuutta hyödyntävästä XReach etätukialustasta on peruttu.
XReach on asiakastarpeeseen räätälöitävä ja lisättyä todellisuutta (AR) hyödyntävä etätukialusta, joka muodostuu erilaisista tuottavuusominaisuuksista älykkään huollon, korjauksen, tarkastuksen ja kokoonpanon tarpeisiin.
Ratkaisu on suunniteltu palveluorganisaatioille, joiden työntekijät työskentelevät useissa paikoissa ja hyötyvät etätuesta työssään esim. huoltotehtävissä, kenttäpalveluissa, asennuksessa, korjauksessa, valmistuksessa, koulutuksessa ja tarkastuksissa.
XReach on etätukiratkaisu, joka yhdistää työntekijät ja asiantuntijat videon ja äänen välityksellä reaaliaikaisesti missä tahansa. XReach:n kautta asiantuntijat voivat käsitellä tuki- ja palvelupyyntöjä ja ohjata työntekijöiden työtä eri paikoissa visuaalisilla ja selkeillä työohjeilla. Ratkaisu parantaa tuottavuutta, säästää aikaa ja rahaa sekä vähentää virheitä ja seisokkeja. Se on skaalautuva, ja voidaan integroida asiakkaiden muihin järjestelmiin.
Lisätietoa:
Sari Koljonen, kehitysjohtaja, sari.koljonen@tiera.fi, 040 556 8201
Kai Pousi, liiketoimintapäällikkö, infraratkaisut, kai.pousi@tiera.fi , 040-5855400
Lue aiheesta lisää: https://softability.fi/blog/lisatty-todellisuus-etaneuvonnassa-ja-teollisuuden-huoltotoissa/