Tiera on neljän vuoden ajan käyttänyt itse ja tarjonnut asiakkailleen dynaamista hankintajärjestelmää (DPS) digitalisaation edistämisen, tietohallintopalvelujen kehittämisen, kokonaissuunnittelun sekä ICT-infran osa-alueilla.
Olemme valmistelleet uutta ja kattavampaa DPS-järjestelmää tukemaan asiakkaidemme moninaisia asiantuntijapalveluiden tarpeita. Tavoitteenamme on jatkossakin, että hankinnat toteutetaan laadukkaasti ja ketterästi yhdessä asiakkaidemme asiantuntemusta hyödyntäen.
Tervetuloa webinaariin keskiviikkona 20. lokakuuta klo 10-11 kuulemaan uusista DPS-hankintakoreista sekä siitä, miten hankintaprosessi tulee toimimaan jatkossa!
Ilmoittaudu webinaariin tästä >>
Webinaari järjestetään Teams-kokouksena ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille päivää ennen tilaisuutta sähköpostilla. Tilaisuus on tarkoitettu Tieran omistaja-asiakasorganisaatioiden päättäjille, toimialapäättäjille sekä asiantuntijatyöstä ja palveluista vastaaville.