7.3.2019

Uudistuneen Tiera Toimiston salaus- ja allekirjoitusratkaisuiden hinnoittelu uudistuu 1.3. alkaen

Tiera kilpailutti hiljattain Tiera Toimisto -palvelunsa uudestaan. Hankinnan tavoitteena oli tarjota omistaja-asiakkaille yhdessä kehityskumppanin kanssa entistä kilpailukykyisempi hinnoittelu ja kehittyneempi palvelu. Kilpailutuksen voitti Atea Finland Oy ja nyt Tieran omistajien hyödynnettävissä on uusittu Tiera Toimisto -palvelukokonaisuus, joka sisältää mm. Deltagonin salaus- ja allekirjoitusratkaisun.

Valmiiksi kilpailutettu ja tuotteistettu salaus- ja allekirjoitusratkaisu mahdollistaa:

1. Suoraviivaisen, yksittäisen käyttäjän sähköpostin salaamisen suoraan Tieran asiakkaiden yhteisestä ympäristöstä (Ei käyttöönottomaksua).
  2. Asiakaskohtaisen toteutuksen, jossa voidaan räätälöidä käyttöön asiakkaan omat logot ja värit, sekä mahdollistetaan esim. dokumenttien allekirjoittaminen sähköisesti. (Käyttöönotto perusominaisuuksin 744€).

Sähköisen allekirjoittamisen ansiosta sopimuksia ei enää tarvitse tulostaa, skannata ja postittaa edestakaisin. Palvelun avulla voit lähettää PDF-muotoisen dokumentin ja vastaanottajat saavat sähköpostiinsa linkin palveluun jossa dokumentti allekirjoitetaan sähköisesti. Allekirjoittaja tunnistetaan esim. Suomi.fi- tai Tupas-tunnistautumisella. Lopulta digitaalisesti allekirjoitettu dokumentti palaa lähettäjälle.

Koska palvelun kilpailutus tehtiin Tieran asiakasvolyymilla, ratkaisut ovat markkinoille vakiintuneita hintoja merkittävästi edullisempia.

Kiinnostuitko salaus- ja allekirjoitusratkaisun käyttöönotosta tai haluatko kuulla lisää Tiera Toimisto -palvelukokonaisuudesta?

Olethan yhteydessä, vastaan mielelläni kysymyksiin.

Järjestämme myös Tiera Toimisto -webinaarin 11.4.2019 klo 9, jossa kerromme miten palvelukokonaisuus tukee kuntaorganisaatioiden tietotyön kehittämistä. Ilmoittaudu mukaan tästä >>

Lisätietoja Tiera Toimistosta:

Ville Soikkola