3.4.2024

Uuden Edustore-hankintakanavan käyttöönotot ovat sujuneet hyvin ja hankinnat ovat lähteneet vauhdilla käyntiin

Vaikka perustilauskausi perusopetukselle on päättynyt,  ovat digimateriaalit saatavilla Edustoressa edelleen perustilauskauden hinnoilla.

Uudistuneessa Edustore-hankintakanavassa on paljon uusia toiminnallisuuksia mm. raportointiin ja käytettävyyteen liittyen. Viimeisimpinä toiminnallisuuksina on julkaistu tuotetiedoissa korvaava tuote – merkintä sekä oma portaalinäkymä kuntatason pääkäyttäjälle. Kuntatason pääkäyttäjä näkee kunnan kaikkien koulujen tilaustiedot raportointinäkymässä, koulukohtaisella pääkäyttäjällä on näkymä ja hyväksymisoikeus edustamansa koulun tilauksiin. Tähän liittynen puitesopimustoimittaja Kirjavälitys Oy pitää pääkäyttäjäkoulutuksen 23.4.2024

Kaikki Edustore-hankintakanavan toiminnallisuudet ovat käyttäjien käytössä maksutta. Nyt on siis hyvä aika hyödyntää Edustoren valmiiksi kilpailutettuja ja kilpailukykyisiä hintoja.

Kirjaudu Edustoreen

Hannu Ylinen, Ratkaisupäällikkö