7.3.2017

Tiera Verkkokaupan kilpailutus on päättynyt – yhteistyö Atean kanssa jatkuu

Tiera on tehnyt hankintapäätöksen kunnille tarjottavasta ICT-laitteiden verkkokaupasta eli nykyisestä Tiera Verkkokauppa -palvelusta 17.2.2017. Palvelu kilpailutettiin uudestaan markkinaoikeuden päätöksen takia ja uudessa kilpailutuksessa vertailu toteutettiin hinta-laatuvertailuna.

– Kilpailutuksen voitti Atea Finland Oy, jonka kanssa meillä on jo aikaisemman kilpailutuksen myötä ollut väliaikainen sopimus. Koska uudesta kilpailutuksesta tehtiin valitus, tulemme sopimaan Atean kanssa väliaikaisesta järjestelystä sillä lisäyksellä, että uuden tarjouskilpailun hinnat ja sisällöt otetaan väliaikaisessa sopimuksessa huomioon, kertoo Tieran hankintajohtaja Timo Martelius.

Asiakkaiden jo tekemät liittymissitoumukset ovat edelleen voimassa ja Tiera Verkkokauppa -palvelun käyttöä voi jatkaa tuttuun tapaan. Tiera Verkkokauppa päivitetään uuden kilpailutuksen mukaisella tarjonnalla ja hinnoittelulla maaliskuun aikana.

Tiera Verkkokauppa on Suomen laajin ICT-laitteiden ja -palveluiden hankintakanava

Tiera Verkkokauppa on Suomen laajin yhdistetty ICT-laite-, ohjelmisto- ja palvelusopimus. Uudelleen järjestetyssä kilpailutuksessa palveluun kilpailutettiin lisää sisältöjä, ja nyt palvelu sisältää seuraavat tuoteryhmät:

1. Työasemat
  2. Mobiililaitteet
  3. AV-laitteet ja palvelimet
  4. Tallennusjärjestelmät ja verkkolaitteet
  5. Tulostusratkaisut
  6. Ohjelmistot ja lisenssit
  7. Elinkaaripalvelut
  8. Tuotteisiin liittyvät tarvikkeet ja palvelut

– Tiera Verkkokaupan lanseeraus onnistui hyvin ja nyt palvelu on 90 kunnan käytössä. Tuoteryhmien lisäksi verkkokaupasta on helposti ja kustannustehokkasti saatavilla valmiit toimialakohtaiset tuotepaketit, kuten oppilaitosten digitaaliset ratkaisut, kertoo Tieran liiketoimintapäällikkö Tuija Manninen.

Kiinnostuitko palvelusta?

Ota yhteyttä liiketoimintapäällikkö Tuija Manniseen (tuija.manninen@tiera.fi / 044 040 4217).