24.4.2024

Tiera Elli -etäasiointipalvelun hinnat laskevat ja hinnoittelumalli uudistuu joustavammaksi

Tiera Elli -etäasiointipalvelujen hinnat laskevat uuden hinnoittelumallin ansiosta. Uudessa hinnoittelumallissa on otettu huomioon asiakkaiden toiveet puhelu- ja chat-määrien porrastuksesta: palvelun hinta alenee sitä enemmän, mitä enemmän palvelua käytetään. Joustava hinnoittelumalli mahdollistaa asiakkaille paremman kustannusten hallinnan ja ennakoitavuuden. Hinnoittelumalli uudistuu Tiera Ellin etähoivan ja etävastaanoton moduuleissa.

“Uusi hinnoittelumalli tarjoaa helpotusta hyvinvointialueiden ja kuntien tiukan taloustilanteen aiheuttamiin budjettipaineisiin. Hinnanalennuksen tuoma hyöty on suoraan nähtävissä, kun kustannukset vähenevät käytön kasvaessa” sanoo Tieran liiketoimintajohtaja Kati Penttilä.

Tiera neuvotteli uuden joustavan hinnoittelumallin ja hinnanalennukset yhdessä Tiera Elli -palvelun toimittajan Oiva Health Oy:n kanssa.

“Tämä on hieno askel eteenpäin pyrkimyksissämme tarjota entistä kustannustehokkaampaa palvelua asiakkaillemme”, sanoo Tieran johtava ratkaisupäällikkö Ville-Matti Huttunen.

Tiera kilpailutti Tiera Elli -etäasiointipalvelun vuonna 2022, jolloin palvelun toteuttajaksi valittiin Oiva Health Oy.  Syyskuussa 2022 etäasiointipalvelu sai käyttäjäkseen ensimmäisen hyvinvointialueen.

”Yrityksemme on mielellään mukana hinnoittelun päivityksessä, sillä haluamme tarjota asiakkaillemme parhaat mahdolliset ehdot ja palvelut. Olemme vakuuttuneita siitä, että tämä uusi hinnoittelumalli tulee hyödyttämään asiakkaitamme merkittävästi”, sanooOiva Healthin toimitusjohtaja Juhana Ojala.

Hinnanalennus tulee voimaan kaikille Tiera Elli -etäasiointipalvelua käyttäville hyvinvointialueiden asiakkaille automaattisesti 1.4.2024 alkaen. Kaikki nykyiset ja tulevat asiakkaat pääsevät hyötymään hintojen laskemisesta välittömästi.