30.11.2018

Hyödynnä tuotteistetut PSOP-asiantuntijapalvelut järjestelmän käyttöönoton ja käytön tukena

Valinnanvapaus-tiimi on tuotteistanut palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän käyttöönoton ja käytön tueksi asiantuntijapalveluita. Alkuun PSOP-asiakkaiden ja palveluntuottajien käytettävissä ovat koulutus- ja pääkäyttäjäpalvelut.

– Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä yhä enemmän asiantuntijapalveluita, joilla he voivat helpottaa oman organisaationsa arkea. Uusilla tuotteisteluilla palveluilla voidaan tukea tätä tarvetta sekä vapauttaa asiakkaidemme aikaa tiivimmin asiakastyöhön tai muuhun erikoisosaamista vaativaan työhön, Tieran liiketoimintapäällikkö Sari Koljonen kertoo.

Koulutuspalvelut auttavat kasvattamaan palvelun käyttöönottavan organisaation ja vastuuhenkilöiden osaamista ja helpottavat näin järjestelmän käyttöönottoa entisestään. Koulutuspalveluita on tarjolla niin palvelunjärjestäjille kuin palveluntuottajille.

Koulutuspalvelut sisältävät:

• Peruskoulutus (palvelunjärjestäjille ja palveluntuottajille)
  • Pääkäyttäjän peruskoulutus (palvelunjärjestäjälle)
  • Palvelun perustaminen ja hallinnointi -täydennyskoulutus (palvelunjärjestäjälle)
  • Palveluntuottajaksi hakeutuminen -peruskoulutus (palveluntuottajalle)
  • Palveluntuottajaksi hakeutuminen -täydennyskoulutus (palveluntuottajalle)

Pääkäyttäjäpalvelun avulla palvelunjärjestäjä saa toimintansa tueksi Valinnanvapaus-tiimin asiantuntijan organisaation pääkäyttäjän rooliin. Pääkäyttäjäpalvelu vapauttaa aikaa asiakastyölle ja helpottaa arkea. PSOP-asiantuntija vastaa seuraavista pääkäyttäjän tehtävistä:

• Neuvonta ja opastus
  • Perustietojen ylläpito
  • Käyttäjähallinta
  • Taloushallinnon tietojen ylläpito
  • Palvelunhallinta

Asiantuntijapalveluiden tilaus on helppoa. Otettuasi yhteyttä Valinnanvapaus-tiimiin (PSOP@tiera.fi tai nykyiset asiakkaat voivat tilata palveluita 1.1.2019 alkaen myös Tiera Käyttötuen kautta), asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä ja sopivat palveluihin liittyvät reunaehdot. Asiantuntijamme vastaavat myös koulutuksien toteuttamisesta asiakkaiden parhaaksi katsomalla tavalla, joko paikan päällä tai skypen välityksellä.

Asiantuntijapalveluiden valikoimaa on tarkoitus laajentaa heti alkuvuodesta mm. raportointipalvelulla, joka muodostuu eri kokoisten toimijoiden tarpeeseen suunnatuista erilaisista palvelupaketeista.