23.3.2018

Tiera uudistaa Tiera Toimisto -palvelunsa: omistajille aiempaa tehokkaammat ja kattavammat toimistoviestintäpalvelut

Tiera käynnisti helmikuun puolella Tiera Toimisto -palvelunsa kilpailutuksen. Hankinnan tavoitteena on tarjota omistaja-asiakkaille yhdessä kehityskumppanin kanssa kilpailukykyinen Microsoft 365 Cloud Service Provider (CSP) lisenssi-hinnoittelu, jatkuvat M365 tuki- ja kehityspalvelut, kattavat M365 asiantuntijapalvelut sekä parhaimmat asiantuntijaresurssit Microsoft Dynamics 365 ja Microsoft Sharepoint -ratkaisujen ja ylläpidon osalta.

– Tiera Toimisto on yksi suosituimmista infrapalveluistamme ja olemme toteuttaneet omistaja-asiakkaillemme yli 60 käyttöönottoa. Uuden kilpailutuksen myötä tarjoamme tuttujen 365-palveluiden lisäksi entistä kattavammat, omistajien kanssa kartoitetut lisäarvo- ja asiantuntijapalvelut, kertoo Tieran liiketoimintapäällikkö Jyri Lehtonen.

Hankinta kattaa kokonaisuudessaan seuraavat pääkohdat ja niihin liittyvät asiakas-kohtaisesti toteutettavat palvelut:

• Microsoft 365 – Tietoturvallinen toimistoviestintä
  • Microsoft Sharepoint
  • Microsoft Dynamics 365
  • Lisäarvopalvelut: Tuotteistetut ohjelmistot ja palvelut

– Kilpailutuksen kautta omistajamme saavat käyttöönsä mm. uusia tuotteistettuja Sharepoint-ratkaisukokonaisuuksia. Tavoitteena on myös helpottaa Dynamics 365 -ympäristön käyttöä ja käytön laajentamista. Laajennamme myös tietoturvallisten toimistoviestintäratkaisuiden sekä Google-palveluihin liittyvää tarjontaa. Tavoittelemme soveltuvimpia kumppaneita omistajiamme varten, Lehtonen lisää.

Lisäarvopalvelut tehostavat ja helpottavat palvelukokonaisuuden käyttöä

Hankintaan sisältyvät valittavien toimittajien valmiit ja Tieran kanssa yhdessä kehitettävät lisäarvopalvelut. Lisäarvopalveluja voivat olla esimerkiksi erilaiset asiantuntija- ja tukipalvelut.

– Haluamme auttaa omistajiamme pysymään paremmin tietoisina jatkuvasti päivittyvän 365-palvelun uusista ominaisuuksista ja miten niitä voi parhaalla mahdollisella tavalla hyödyntää oman työn tukena.Tavoitteena on myös tarjota tehokas tukimalli, jota tukee itsepalvelu. Itsepalvelun avulla asiakkaamme voivat olla yhteydessä tukeen ajasta ja paikasta riippumatta, Lehtonen kertoo.

Tuotteistetuilla ohjelmistoilla tarkoitetaan Sharepoint tai Microsoft 365 -palveluiden päälle toteutettuja monistettavia ohjelmistoja, joiden avulla voidaan merkittävästi esim. pienentää toteutukseen kuluvaa työmäärää ja kustannuksia.

Uusi palvelukokonaisuus on hyödynnettävissä kesän 2018 aikana.

Kiinnostuitko palvelusta tai haluatko lisätietoja hankinnasta?
Kerromme mielellämme lisää!

Ville Soikkola