Aidosti tekoälyä kunnan automatisoituna asiakaspalvelijana hyödyntävä Tiera Assi kampanjahintaan omistaja-asiakkaillemme

Asiakaspalvelun laatu ja palvelun saatavuus ovat nousseet kuntien digitalisoitumisen myötä suureksi mietinnän aiheeksi monessa kunnassa. Valmiiksi kilpailutettu Tiera Assi tarjoaa uuden tavan olla yhteydessä kuntalaisiin sekä muihin yhteistyötahoihin vuorokauden ympäri.

Tiera Assi ei ole vain chatbot, vaan hyödyntää aidosti koneälyä pystyen käymään asiakaspalvelutilanteissa keskustelua kuntalaisen kanssa oppien jatkuvasti sekä tukeutuen kunnan olemassa olevaan tietovarantoon. Yhteisellä alustalla toimivana Saas-palveluna Assi mahdollista myös hurjat säästöt palvelun kehittämiseen liittyen, koska yhden kunnan aloitteesta tehty kehitys ratkaisuun, tulee hyödynnettäväksi samalla myös kaikille muillekin palvelun piirissä oleville asiakkaillemme.

Olemme laskeneet Tiera Assin hintoja kaikille asiakkaillemme, ja tarjoamme uusille Assi-asiakkaille automatisoidun asiakaspalvelun ratkaisua kampanjahintaan. Tutustu tarjoukseen >>

Enemmän kuin Chatbot

Tiera Assi hyödyntää edistynyttä kielenprosessointia. Näin ollen se osaa tulkita mm. kirjoitusvirheet sekä slangisanat. Lisäksi palvelu on tällä hetkellä käytössä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Kunnat, joissa asiakaspalvelu tapahtuu tällä hetkellä vain suomeksi, saavat palvelun ansiosta käyttöönsä myös ruotsin ja englannin kielen. Tämä tehostaa sekä parantaa asiakaspalvelua entisestään.

Palvelutietovarannon (PTV) laajennus auttaa hakemaan tietoa kunnan palveluista. Tällöin palvelun löydettävyys helpottuu ja tiedon uudelleenkäyttö tehostuu uusissa kanavissa. Palvelun lisäoptioilla, kuten Ihmis-Chatillä, joka mahdollistaa Tiera Assin ja asiantuntijan toimimisen samassa ikkunassa, sekä numerokohtaisilla puheohjauksilla voidaan entisestään tehostaa asiakaspalvelun vaikuttavuutta.

Miten kunnat ja kaupungit hyötyvät palvelusta:

  • Teknologia on tehokasta, luotettavaa ja se säästää asiakaspalvelijoiden aikaa ja mm. prosessien sekä resurssien järjestämisen suhteen puhdasta rahaa kunnan muuhun käyttöön
  • Nykyaikaisten kommunikointitapojen löytäminen kuntalaisia varten, huomioiden erityisesti nuoret ja perheelliset, voi olla haastavaa. Tiera Assin avulla kunnat ja kaupungit voivat infrormoida ja palvella kansalaisia digitaalisesti sekä entistä kokonaisvaltaisemmin.
  • Ratkaisu toimii jaetulla mallilla, jossa on useita etuja. Jaettu malli tarkoittaa, että kaikilla kunnilla ja asiakkailla on yksi palvelin, josta ratkaisua on mahdollista käyttää. Tämän avulla mahdollistetaan yksi ja yhdenmukainen versio kaikille asiakkaille. Toisin sanoen, kun palveluun tulee päivityksiä, ne päivittyvät automaattisesti kaikille asiakkaille samaan aikaan.
  • Kansallisen hallintamallin etu on palvelun kustannusnäkökulma. Koska kaikilla kunnilla on yksi palvelin, ratkaisun kustannukset laskevat huomattavasti. Tällä tavoin kaikki hyötyvät eikä kehittäminen vaadi suuria resursseja jokaiselta asiakkaalta erikseen.

Uudet kunnat voivat liittyä palvelun käyttäjiksi nopeasti ja edullisesti. Kaikki aikaisemmin palveluun kehitetty on jo valmiiksi saatavilla käyttöön myös uusille asiakkaille.

Kurkkaa kampanjatiedot täältä ja varaa organisaatiollesi demoesittelyaika tai pyydä meiltä suoraan tarjous >>

Tomi Cavenius

Ratkaisupäällikkö