Tiera Verkkokaupan valikoima ja asiakasmäärä kasvaa – mukana jo 93 kuntaa

 

Tiera Verkkokaupan valikoima ja asiakasmäärä ovat kasvaneet uuden kilpailutuksen myötä. Nyt palvelun piirissä on jo 93 kuntatoimijaa ja uusi tuotevalikoima on päivitetty palveluun maaliskuun aikana.

- Uusia käyttäjiä tulee viikottain ja tämä edesauttaa entisestään sitä, että voimme tarjota kilpailukykyisimmät hinnat asiakkaillemme. Volyymiedun lisäksi Tiera Verkkokaupan kilpailukykyiset hinnat varmistetaan jatkuvaan kilpailutukseen perustuvalla toimintamallilla, kertoo palvelusta vastaava liiketoimintapäällikkö Tuija Manninen.

Tiera Verkkokauppa on Suomen laajin yhdistetty ICT-laite-, ohjelmisto- ja palvelusopimus.

- Palvelun vahvuudet perustuvat laajaan tuotteiden ja palveluiden valikoimaan, joka on asiakkaille valmiiksi kilpailutettu ja aina saatavilla, mutta myös valmiisiin, standardisoituihin kunta- ja roolipohjaisiin tuotevalikoimiin ja -näkymiin.

Kuntatoimijalla on siis halutessaan käytettävissään asiakaskohtaisesti räätälöity kauppapaikka, jossa näkymä, tuotteet ja hyväksymiskäytännöt on kuntakohtaisesti määritelty.

- ICT-laitteiden hankinta ei ole koskaan ollut näin helppoa ja kustannustehokasta. Ja palvelun käyttö on asiakkaillemme täysin ilmaista, Manninen muistuttaa.

 
Mitä Tiera Verkkokaupasta voi ostaa?

Tiera Verkkokauppaan kilpailutettiin lisää sisältöjä, ja nyt palvelu sisältää seuraavat tuoteryhmät:

  1. Työasemat
  2. Mobiililaitteet
  3. AV-laitteet ja palvelimet
  4. Tallennusjärjestelmät ja verkkolaitteet
  5. Tulostusratkaisut
  6. Ohjelmistot ja lisenssit
  7. Elinkaaripalvelut
  8. Tuotteisiin liittyvät tarvikkeet ja palvelut

Koko valikoima on asiakkaiden saatavilla yhdellä sopimuksella, joka helpottaa merkittävästi hankinta- ja hallintaprosessia.

Jokaisessa tuoteryhmässä ovat kaikki keskeiset tuotemerkit edustettuina, tällä hetkellä yli 50 valmistajaa. Kaikkien tuotteiden hinnat perustuvat päämiesten erikoishinnoitteluun (Tiera-BID), joka on voimassa vain ostettaessa Tiera Verkkokaupasta. Verkkokauppaan voidaan tarvittaessa kilpailuttaa myös uusia tuotteita.
 

Verkkokaupan käyttöönotto on vaivatonta

Palvelu on asiakkaille täysin maksuton ja sen käyttöönotto on helppoa. Se ei myöskään sido mihinkään, vaan asiakas voi hyödyntää Tiera Verkkokauppaa tarpeidensa mukaan.

- Kunnalla on asiakkaana täysi harkintavalta laitteiden ja merkkien sekä hankintamäärien suhteen. Palveluun kannattaa tutustua ja hankinnat tehdä sieltä mistä ne saa edullisimmin, Manninen sanoo.
 

Miksi Tiera Verkkokauppa?
  • Kaikki tarvittavat ICT-laitteet ja -palvelut valmiiksi kilpailutettuna yhdestä paikkaa
  • Laaja, yli 250 000 nimikkeen tuotevalikoima sekä valmiita, roolipohjaisia kokoonpanoja opetus- ja sote-toimialoille sekä tekniseen toimeen
  • Kaikki keskeiset tuotemerkit edustettuina
  • Kunnalla on täysi päätäntävalta
  • Vaivaton käyttöönotto
  • Kunnan ei tarvitse käyttää aikaa ja resursseja työläiden minikilpailutusten toteuttamiseen
  • Auttaa ICT-palveluiden kokonaisuuden ja hankintojen johtamisessa
  • Helpottaa laitekantatietojen hallintaa muutostilanteissa, esim. kuntaliitokset ja sote- ja maakuntauudistus

Tiera Verkkokauppa myös yhdistää kaikkia Tieran palveluita. Sen kautta on hankittavissa suoraan kaikkia palveluja tukevat laitteet ja ratkaisut, kuten esimerkiksi sivistystoimen Virtual reality (VR)-, robotiikka-, 3D- ja AV-laitteet.
 

Oletko kiinnostunut palvelusta?

Tule tutustumaan meihin ja Verkkokauppaan:

  • Opetusalan ITK-päivillä 6.-7.4. Hämeenlinnassa
  • Tiera Verkkokauppa -roadshow tilaisuuksissa Turussa 25.4. ja Tampereella 27.4. klo 8-12 (Ennakkoilmoittautumiset sanna.virtanen(at)tiera.fi)
  • Sosiaali- ja terveydenhuollon ATK -päivillä 23.-24.5. Finlandia-talossa Helsingissä

Voit olla myös suoraan yhteydessä liiketoimintapäällikkö Tuija Manniseen (tuija.manninen@tiera.fi / 044-040 4217) ja sopia vaikka palvelun demosta.

 

Kuntien Tiera Oy 2015 / Rekisteriseloste
LinkedIn